beantwoord

Simkaart activeren

• 26 februari 2016
  • 3 reacties
  • 162 x bekeken

Goedemiddag,

Ik heb onlangs een telefoon besteld via Coolblue met een Tele2 abonnement.
Vandaag is mijn nummer omgezet naar Tele2. Helaas kan ik niet internetten omdat mijn simcard niet geactiveerd is.
Omdat ik al een Tele2 account heb kan ik de status zien van mijn bestelling, deze staat op " toestel sturen" terwijl ik hem al heb.
en mijn nummer staat er nog niet tussen en kan dus ook niet de simcard activeren. Na gebeld te hebben blijkt dat ik kontakt op moet nemen met Coolblue. Gedaan maar hier komt ook niet veel van terecht. Nu is mijn vraag, is het mogelijk dat iemand dit nakijkt en eventueel de simcard kan activeren?

Alvast bedankt.

Tom
icon

Beste antwoord door baantjr 29 februari 2016, 17:13

Hoi Kiko,
Het probleem lijkt opgelost. Heb zaterdagochtend met Tele2 helpdesk aan de lijn gehangen. Zij konden mij niet helpen.
Heb ook regelmatig contact gehad met Coolblue. Geen idee wat ze gedaan hebben aangezien er van hun kant geen terugkoppeling was/is.
Ik zie wel dat de startdatum veranderd is van 26-2 naar vandaag 29-2. Waarschijnlijk is de simcard opnieuw geactiveerd met een nieuwe datum.

In iedergeval bedankt voor je reactie.

Groet,

Tom
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Tom,
Welkom op ons forum. 🙂
Aangezien je je simkaart via Coolblue hebt ontvangen, moeten zij je simkaart activeren. Omdat je hem via Coolblue hebt verkregen kan ik hem helaas niet activeren. Als dat wel kon, had ik je meteen geholpen!
Het spijt me, maar ik moet je toch vragen om je vraag aan hun te stellen.
Groetjes Kiko
Hoi Kiko,
Het probleem lijkt opgelost. Heb zaterdagochtend met Tele2 helpdesk aan de lijn gehangen. Zij konden mij niet helpen.
Heb ook regelmatig contact gehad met Coolblue. Geen idee wat ze gedaan hebben aangezien er van hun kant geen terugkoppeling was/is.
Ik zie wel dat de startdatum veranderd is van 26-2 naar vandaag 29-2. Waarschijnlijk is de simcard opnieuw geactiveerd met een nieuwe datum.

In iedergeval bedankt voor je reactie.

Groet,

Tom
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Tom,
Jij ook bedankt voor je terugkoppeling. Goed om te horen dat het opgelost lijkt te zijn!
Dan wens ik je voor nu alvast een heel fijne avond toe. 🙂
Groetjes Kiko