beantwoord

Simkaart activeren

• 1 februari 2016
  • 4 reacties
  • 480 x bekeken

Ik kan mijn simkaart niet activeren. HULP alstublieft
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 4 februari 2016, 14:58

Hoi hoi,
Ik ga je helpen! Als eerst wil ik graag je gebruikersnaam veranderen. Je hebt nu je 06-nummer gebruikt, maar dat is natuurlijk niet handig want dit is een openbaar klantenforum. Iedereen kan nu je mobiele telefoonnummer zien.

En nu even terugkomen op je vraag. Wat heb je gedaan om je simkaart te activeren? Je moet het via je MijnTele2 omgeving doen. Hier staat wat uitleg hoe je het moet doen.
Kom je er zo uit? Zo niet kun je dan laten zien wat er mis gaat door middel van screenshots? 🙂

Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Heb je dit niet gelezen?

Reputatie 5
Badge +4
Hoi hoi,
Ik ga je helpen! Als eerst wil ik graag je gebruikersnaam veranderen. Je hebt nu je 06-nummer gebruikt, maar dat is natuurlijk niet handig want dit is een openbaar klantenforum. Iedereen kan nu je mobiele telefoonnummer zien.

En nu even terugkomen op je vraag. Wat heb je gedaan om je simkaart te activeren? Je moet het via je MijnTele2 omgeving doen. Hier staat wat uitleg hoe je het moet doen.
Kom je er zo uit? Zo niet kun je dan laten zien wat er mis gaat door middel van screenshots? 🙂

Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee hoi!
Ik heb helaas niks meer van je gehoord. Ik zou nog graag je gebruikersnaam willen aanpassen. Naar wat wil je dat ik dat doe?
En is het gelukt met het activeren van je simkaart?
Ik hoor het graag van je. Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee!
Aangezien ik niks meer gehoord heb, sluit ik dit topic. Als je toch nog een vraag hebt, wil ik je adviseren om een heel nieuw topic aan te maken.
Geniet van deze zonnige donderdag! Groetjes Kiko