beantwoord

Simkaart activeren


  • Durft te vragen
  • 0 reacties
Beste,

Na een aantal pogingen mijn nieuwe simkaart te activeren ben ik hierin nog niet geslaagd. Het gaat hier om de verlenging van een abbonement.

Met vriendelijke groet,

R.H.G. Consten

icon Beste antwoord door Kiko van Tele2 8 oktober 2015, 11:15

Hoi Consten,
Ten eerste welkom op het Tele2 forum 🙂
Leuk en vooral goed dat je hier je vraag stelt. Ik ga je helpen.
Heb je je simkaart geprobeerd te activeren via deze link?
En wat voor melding krijg je als je je simkaart wilt activeren?
Groetjes Kiko

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Consten,
Ten eerste welkom op het Tele2 forum 🙂
Leuk en vooral goed dat je hier je vraag stelt. Ik ga je helpen.
Heb je je simkaart geprobeerd te activeren via deze link?
En wat voor melding krijg je als je je simkaart wilt activeren?
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Consten,
Ik ben benieuwd of je inmiddels je simkaart hebt kunnen activeren.
Als het nog steeds niet gelukt is, laat het dan even weten want dan help ik je uiteraard even verder.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Consten,
Ik heb nog geen reactie van je gehad. Ik ga er nu van uit dat het inmiddels allemaal werkt.
Is dit niet het geval dan hoor ik het graag.
Groetjes Kiko