beantwoord

sim lock vrij maken

• 18 september 2015
  • 17 reacties
  • 758 x bekeken

Ik heb net mijn abonnement bij jullie verlengd door een nieuw toestel met nummerbehoud aan te schaffen in combinatie met een bundel.
Nu wil ik graag het oude (2 jaar ) toestel ,een galaxy s3 , simlock vrij maken , zodat mijn man hem kan gebruiken als prepaid met zijn nummer behoud. Kunt u mij een Unlock code toesturen?
icon

Beste antwoord door jlthkoch 19 september 2015, 12:42

Dus, Tele2, de volgende zin zou juist zijn:

"De mobiele telefoons met abonnement van Tele2 bevatten géén simlock, een mobiele telefoon met Tele2 prepaid bevat wél een simlock, maar deze vervalt automatisch na een jaar. Dat betekent dat na een jaar simkaarten van andere providers ook werken in je telefoon."

Maar zoals Bombarie zegt: Feedback is (vrijwel) zinloos.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

17 reacties

Reputatie 7
De toestellen met abonnement van Tele2 bevatten géén simlock. Wij kunnen je ook geen code sturen, daarvoor moet je bij Tele2 zijn.
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/simlock/

Na het lezen van dit had ik deze vraag niet verwacht..
Reputatie 7
Dit is weer onjuiste informatie op de website van Tele2.

De simlock bij prepaid vervalt inderdaad automatisch na een jaar, maar bij abonnement zit er géén simlock op!
Dan wordt het nodig dames en heren, om dit te actualiseren, deze manier schept verwarring....
Dan kan meteen even deze taalfout worden verbeterd:
De simlock van een Tele2 mobiele telefoon vervalt automatisch na een jaar. Dat betekend dat na een jaar simkaarten van andere providers ook werken in je telefoon.
Reputatie 7
Badge +5
yeah right, onderdeel feedback staat al vol (met feedback dus)
Word geen Eurocent mee verdient, komt onder op de stapel.
Reputatie 7

"De mobiele telefoons met abonnement van Tele2 bevatten géén simlock, een mobiele telefoon met Tele2 prepaid bevat wél een simlock, maar deze vervalt automatisch na een jaar. Dat betekent dat na een jaar simkaarten van andere providers ook werken in je telefoon."

En dan ook betekend --> betekent
Reputatie 7

Reputatie 7
Aangepast. Ook al zal er verder weinig tot niets mee gebeuren.
En dan ook betekend --> betekent
Dus jongelui, met z'n allen met de kont onder tegen de kribbe en duwen maar, net zolang totdat de stapel omvalt. 😃
Reputatie 7
Badge +5
Word lastig, inSided is met man en macht bezig een wankelend systeem tegen te houden.
Aan een dood paard trekken heeft nu eenmaal prioriteit 🆒
Ik zou er niet zo zwaar aan tillen....
Gevallutjuh fallenstock.rendac.com?🆒:D

Aan een dood paard trekken heeft nu eenmaal prioriteit
Bedankt ..ik ben eruit !!! Klopt dat er geen simlock meer opzit.....hij doet het prima op de oude sim kaart van de oude telefoon....en mijn nieuwe doet het ook super ...dus iedereen blij !!!:D
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/simlock/

Na het lezen van dit had ik deze vraag niet verwacht..

Ik heb ~dit~ dus nier kunnen vinden !!!!
Reputatie 7
Graag gedaan eng goed dat alles OK is! :)

De informatie is ook niet juist, dus maar goed dat je het niet hebt kunnen vinden 🙂
Badge +5
Hi all,

Sorry voor de vertraagde reactie. Jullie hebben helemaal gelijk. De betreffende informatie klopt niet zoals ie op de website is aangegeven. Ik heb dit aangegeven en hierin jullie suggesties doorgegeven. Inmiddels een bericht ontvangen dat dit aangepast zal worden.

Bedankt voor jullie alertheid! En.. feedback heeft dus tóch zin! ;)

Groet,
Jefta