beantwoord

Service valt weg in buitenland bij roaming

• 15 december 2016
  • 3 reacties
  • 283 x bekeken

Hallo,

Afgelopen weekend was ik in Duitsland en toen ik gebruik wilde maken van Roaming viel mijn service weg op de iPhone SE. Ik heb dit meerdere malen geprobeerd maar met hetzelfde resultaat. Op het moment dat ik roaming weer uitzette kwam de service weer terug.

Enig idee waarom dit gebeurt ? Dit is namelijk bijzonder vervelend, op deze manier heb ik geen internet in het buitenland. Daarbij is het ook een raar verschijnsel dat de hele verbinding met de provider wegvalt.

Groeten,

René
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 17 december 2016, 12:47

Hoi René,

Niemand wordt er gelukkig van als jij geen gebruik van onze diensten kunt maken! To be fair, dan verdienen we ook niets aan je. ;)
Heb je onderstaand topic weleens gezien? Mocht de automatische selectie niet werken, probeer dan de andere!
https://forum.tele2.nl/smartphones-instellingen-184/verbinding-buitenland-android-os-ios-56336

Hoor graag of het heeft geholpen!

Groetjes Maurice
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge +4
Hoi René,

Niemand wordt er gelukkig van als jij geen gebruik van onze diensten kunt maken! To be fair, dan verdienen we ook niets aan je. ;)
Heb je onderstaand topic weleens gezien? Mocht de automatische selectie niet werken, probeer dan de andere!
https://forum.tele2.nl/smartphones-instellingen-184/verbinding-buitenland-android-os-ios-56336

Hoor graag of het heeft geholpen!

Groetjes Maurice
Hallo Maurice,

We hebben de instellingen even bekeken en hij stond op automatisch. We gaan de volgende keer in het buitenland even de andere optie proberen, kijken of het werkt.

Neemt niet weg dat ik het vreemd vind dat je dit handmatig moet aanpassen, voorheen volstond gewoon dataroaming aanzetten. Sinds het abonnement is verlengd lijkt dit niet meer te werken.

Groeten,

René
Badge +4
Klopt! Alleen zonder het te proberen zullen we het nooit zeker weten. Dat is het ding met troubleshooten, je dient alle mogelijkheden uit te sluiten wanneer er geen duidelijke aanleiding is.