beantwoord

Schermbeveiliging galaxy s6

• 21 juni 2017
  • 3 reacties
  • 159 x bekeken

Sinds een paar dagen doet de schermbeveiliging gek. Normaal gebruik ik mn vingerafdruk om te ontgrendelen en als backup een patroon. Dit staat ook in mn instellingen.
Maar als ik op de homeknop druk en hij nog vergrendeld is en ik over het scherm veeg ontgrendeld hij.
Ik heb zo ongewild al een aantal "broekzakberichten" gestuurd..

Zijn hier meer mensen die dit probleem hebben? Opnieuw opgestart en opnieuw ingesteld maar niks werkt.
Is het de telefoon of de nieuwe android update? (7.0)
icon

Beste antwoord door Jurrien van Tele2 22 juni 2017, 08:51

Hi xLianneSx en welkom op ons Forum!

Ik kan me goed voorstellen dat broekzakberichten niet de bedoeling zijn en je daar niet op zit te wachten. Heb je deze problemen sinds je Android 7.0 hebt geïnstalleerd?
Bedoel je met opnieuw ingesteld dat je de facbrieksinstellingen hebt teruggezet op de telefoon?

Groetjes Jurrien
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge
Hi xLianneSx en welkom op ons Forum!

Ik kan me goed voorstellen dat broekzakberichten niet de bedoeling zijn en je daar niet op zit te wachten. Heb je deze problemen sinds je Android 7.0 hebt geïnstalleerd?
Bedoel je met opnieuw ingesteld dat je de facbrieksinstellingen hebt teruggezet op de telefoon?

Groetjes Jurrien
Ja ik denk het wel. Zal dus waarschijnlijk wel aan de android versie liggen..

Ja fabrieksinstellingen idd teruggezet en de schermbeveiligingsinstellingen opnieuw ingesteld.
Nu maar wachten op een nieuwe update dus ?
Badge
Topic gesloten i.v.m. inactiviteit. Mochten we nog eens kunnen helpen dan verzoek ik je een nieuw topic te starten.
Groetjes Jurrien