beantwoord

Scherm kapot gegaan

• Durft te posten
  • 1 reactie
Ik heb een 2 jarig abbonoment met een htc one m8 en na 1 jaar tijd is het scherm kapot gegaan. Ik ontvang nog berichten en kan ook berichten versturen via web whatsapp dus ik ga ervan uit dat alleen het scherm kapot is. De telefoon zelf was niet gevallen of ergens tegen aan gestoten.

Ik vraag me nu af hoelang een reparatie kan duren, hoeveel dit kan kosten en of ik een vervangende toestel krijg tot het probleem is opgelost. Er staat als het goed is nog garantie op het toestel.

icon Beste antwoord door karin 27 december 2015, 18:39

Meestal vallen schermen niet onder garantie
Wat je kunt doen is de klantenservice bellen 020-754 4444 en een reparatie aanvragen.
Een vervangend toestel wordt niet gegeven.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Meestal vallen schermen niet onder garantie
Wat je kunt doen is de klantenservice bellen 020-754 4444 en een reparatie aanvragen.
Een vervangend toestel wordt niet gegeven.
Badge +5
Nou, als je scherm gewoon ermee opgehouden is heb je gewoon garantie want schermen gaan ook gewoon kapot door fabrieksfouten. De vraag is echter of pro-assist die reparaties voor Tele2 uitvoert dit ook zo zal zien of dat zij weer met druk, val of stootschade gaan schermen om maar geen nieuw scherm te hoeven plaatsen. En als ze repareren maar garantie afwijzen ben je zo een paar honderd euro (lees 200+) kwijt. Bij een onafhankelijke reparatieservice kom je op 150 tot 170 euro inclusief plaatsen voor een nieuw scherm voor de HTC one M8.

Mocht pro-assist het laten afweten: http://www.htcrepair.nl
Volgens de klantenservice van tele2 duurt de reparatie tussen de 2/4 weken, en ze kunnen inderdaad niet verzekeren dat het onder de garantie valt. Daarnaast ook geen vervangend toestel.

Een best duidelijke bevestiging van de balabberde klantvriendelijkheid van de tele2.