beantwoord

Samsung Z Flip4 horloge niet ontvangen

  • 19 November 2022
  • 3 reacties
  • 54 x bekeken

Me abo verlengt met een flip 4 + watch5 maar het duurde al 24 uur voor een aankoopbewijs te krijgen via je mail en die had je dus nodig om aan te vragen via samsung,  uiteindelijk kreeg ik response van samsung dat ik te laat was? Het voelt nog steeds als onrecht heb ook meerdere keren gebeld en beloofd dat het geregeld werd maar ben nooit meer teruggebeld als beloofd en elke keer als ik bel moet ik een kwartier wachten. Het voelt nog steeds als  onrecht en hoop te krijgen waar ik 'm voor heb verlengd

icon

Beste antwoord door eric 19 November 2022, 19:36

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Nou het duurde heel lang voor ik dus me mail en aankoopbewijs kreeg. En die had ik nodig om te registreren. Het is zwaar oneerlijk heb ook telkens ervoor aan de lijn gehangen en is me verteld dat t goed komt het duurt altijd zo lang. Ik zag dit al aankomen.  Levenlang bij tele 2. Dit is de laatste keer en ook voor iedereen die ik ken ik waarschuw iedereen ervoor nu. Het is me beloofd en dat maakt schuld. Dat je er niks meer aan kan doen is natuurlijk evengoed onzin.toch bedankt hoor!

Reputatie 7
Badge +12

Hey Ricardo, wat is er gebeurd? Ik zie dat je je toestel op 1 oktober hebt besteld. Dat betekent dat je in aanmerking kwam voor de Watch 5. Op 5 oktober is je toestel bezorgd. Het kan inderdaad 24 uur duren voordat je je aankoopbewijs ontvangt, echter had je tot 31 oktober de tijd om je te registreren voor de promotie. Waarom had je je toen niet direct geregistreerd? Ik snap dat dit niet fijn is, maar Samsung heeft deze actie al gesloten en ik kan daar niks aan doen, hoe graag ik het ook zou willen.

Reputatie 7
Badge +12

Dit soort acties worden door de fabrikanten aangeboden en er gelden inderdaad zware voorwaarden van wat en hoe en wanneer je iets moet inzenden. 

Reageer