beantwoord

Samsung s7 OPD

• 9 maart 2016
  • 10 reacties
  • 590 x bekeken

Moet de telefoon worden aangenomen door de gecontracteerde bij een verlenging?
Levert OPD
op 11 maart of vanaf 11 maart?

bij voorbaat dank,
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 10 maart 2016, 12:10

Hoi Tersah,
Ja, dat is verplicht.
Het is zo dat je een handtekening moet zetten voor ontvangst van het toestel.
Verder moet je 1 eurocent moet pinnen bij levering, zodat de levering van het toestel ook is bevestigd met je bankrekening.
Dit kan je helaas niet uitbesteden aan iemand anders.
De levering van de S7 is vanaf 11 maart.
OPD verzorgd de levering. Als het goed is krijg je van hen een mail waarin je online een afspraak kan maken voor de levering.

Laat het me weten als je nog meer vragen hebt.
Ik wens je natuurlijk alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel.
Vriendelijke groet,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi Tersah,
Ja, dat is verplicht.
Verder moet je 1 eurocent moet pinnen bij levering, zodat de levering van het toestel ook is bevestigd met je bankrekening.
OPD verzorgd de levering. Als het goed is krijg je van hen een mail waarin je online een afspraak kan maken voor de levering.

Vriendelijke groet,
Ben
Hoi Tersah,
Ja, dat is verplicht.

Vriendelijke groet,
Ben

Op de site van OPD staat echter het volgende:

Let op! Bent u een nieuwe klant van Tele2 en kunt u de bestelling zelf niet in ontvangst nemen? Download hier uw machtigingsformulier. Bij verlengingen is het niet nodig om een machtigingsformulier aan de koerier te tonen.

Dus zou het niet nodig zijn.
Hoi Tersah,
Ja, dat is verplicht.

Vriendelijke groet,
Ben

Op de site van OPD staat echter het volgende:

Let op! Bent u een nieuwe klant van Tele2 en kunt u de bestelling zelf niet in ontvangst nemen? Download hier uw machtigingsformulier. Bij verlengingen is het niet nodig om een machtigingsformulier aan de koerier te tonen.

Dus zou het niet nodig zijn.

Bij mij precies hetzelfde, maar ik denk dat iemand gewoon moet tekenen en klaar.
Reputatie 6
Badge +5
Hey Brahim1223,
Is het gelukt op deze manier? Of heb je zelf getekend voor ontvangst uiteindelijk?
Of is het zo dat je nog steeds wacht op het toestel?
Ik hoor graag een update van je.
Groet,
Ben
Reputatie 1
Iedereen wacht nog op zijn toestel omdat de jullie bedrijf niet op vraag en voorraad kan inkopen zo triest
Als ik het toestel niet Z.S.M. binnen krijg annuleer ik dit waardeloze abbonement had al 2 weken geleden "gepreorderd" maar heb nog niet eens een OPD mail binnen gekregen waar sommigen al nu al het toestel binnem hebben en terwijl zij ook net hebben besteld, het is absurd/onlogisch dat de mensen dat gepreorderd hebben langer moeten wachten dan mensen die net pas hebben gepreorderd...
En niet te vergeten dat je voor rond +|- 20 maart je telefoon moet registreren voor een Gear VR als ik de toestel na de actie krijg zal ik nooit meer in mijn leven met Tele2 te maken hebben...
ik begin mijn geduld te verliezen en mijn hoop in Tele2 , dit is mijn eerste keer bij Tele2 en Ik hoop niet de laatste keer...
Reputatie 1
Als ik het toestel niet Z.S.M. binnen krijg annuleer ik dit waardeloze abbonement had al 2 weken geleden "gepreorderd" maar heb nog niet eens een OPD mail binnen gekregen waar sommigen al nu al het toestel binnem hebben en terwijl zij ook net hebben besteld, het is absurd/onlogisch dat de mensen dat gepreorderd hebben langer moeten wachten dan mensen die net pas hebben gepreorderd...
En niet te vergeten dat je voor rond +|- 20 maart je telefoon moet registreren voor een Gear VR als ik de toestel na de actie krijg zal ik nooit meer in mijn leven met Tele2 te maken hebben...
ik begin mijn geduld te verliezen en mijn hoop in Tele2 , dit is mijn eerste keer bij Tele2 en Ik hoop niet de laatste keer...

Het abonnement was wel zoveel goedkoper dan bijvoorbeeld KPN jammer dat tele2 weer de goede aanbieding heeft ben er mee eens dat het een slecht bedrijf is
Hey Brahim1223,
Is het gelukt op deze manier? Of heb je zelf getekend voor ontvangst uiteindelijk?
Groet,
Ben

Koerier kwam gewoon snel. Ik moest tekenen en kreeg mn toestel klaar.
Reputatie 1
Hey Brahim1223,
Groet,
Ben

Koerier kwam gewoon snel. Ik moest tekenen en kreeg mn toestel klaar.

haha waarom krijg jij voorrang op de rest?
het is niet als of je jouw telefoon eerder hebt gekocht.
Nou ja eigenlijk heb ik 24 februari mijn S7 Edge gepre-orderd maar werd het donderdag pas doorgevoerd dus voorrang heb ik zeker.