beantwoord

Samsung S7 levertijd

Op 22 februari heb ik een abonnement genomen via Belsimpel bij Tele2. Bij het pakket zit een Samsung S7 Edge. Bij de levertijd stond drie weken. Mijn vader die dezelfde dag ook een Samsung S7 besteld heeft bij een andere provider kreeg de telefoon gisteren al binnen. Nu ben ik heel benieuwd wanneer mijn telefoon binnenkomt. Ik zit er erg op te wachten omdat mijn huidige telefoon kapot is.

Roland

icon Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 5 maart 2016, 14:34

Hoi Roland,

Leuk dat je via Belsimpel een abonnement bij Tele2 hebt genomen!

Ik kan je alleen niets vertellen over bestellingen die bij externe (r)etailers zijn gedaan. In dit geval moet ik je dus verwijzen naar Belsimpel. Laat even weten wanneer het gelukt is!

Groetjes Maurice

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Roland,

Leuk dat je via Belsimpel een abonnement bij Tele2 hebt genomen!

Ik kan je alleen niets vertellen over bestellingen die bij externe (r)etailers zijn gedaan. In dit geval moet ik je dus verwijzen naar Belsimpel. Laat even weten wanneer het gelukt is!

Groetjes Maurice
Reputatie 7
Badge +4
Samsung begint pas op 11 maart met het uitleveren van de S7 in Nederland.
http://www.samsung.com/nl/consumer/mobile-phone/smartphones/smartphones/galaxy-s7/?jumpto=configurator

Ik denk dat het toestel van je vader dan uit het buitenland komt of het is helemaal geen Samsung Galaxy S7.
wel apart ja, vrijdag mag die pas officieel verkocht worden.
ik heb hem ook besteld.... ben benieuwd of die op tijd geleverd word, volgens de mail van tele2 wel.
we wachten af
Hallo, Ik heb ook een s7 besteld, wanneer kan ik een mail van OPD verwachten?
Reputatie 5
Badge +4
@lodewijkZ, mloutje21,
Zou jullie zo vriendelijk willen zijn een eigen topic aan te maken voor jullie vraag (mochten jullie dat nog niet gedaan hebben)? Je zit nu namelijk in het topic van iemand anders en dat kan ertoe leiden dat zaken erg onoverzichtelijk worden.
Een topic aanmaken doe je door op "stel een vraag" te klikken.

Ik zie je graag terug in je eigen topic!

Groetjes Maurice