beantwoord

Samsung s7 edge

• 11 maart 2016
  • 33 reacties
  • 2243 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

33 reacties

26-2 had ik hem besteld messinkje.
Maar in de voorwaarden staat dat hij voor 11 maart besteld moet zijn. Tele2 pre order nu als 1ste in huis uhm.. pre order nu en wacht en wacht en wacht had de slogan moeten zijn goed gedaan tele2 en goed gedaan samsung

Het punt van in de winkels kopen is, is dat bijvoorbeeld MediaMarkt die toestellen heeft, niet Tele2. Tele2 stuurt in dat geval alleen het abonnement. Dus als MediaMarkt wel genoeg voorraad hebben omdat zij niet meededen aan de pre-order actie of gewoon veel meer hadden ingekocht dan is het logisch dat ze voorraad hebben. Even ter informatie: Tele2 heeft net zoals elke andere provider een aantal toestellen bestelt, waarbij nu bijna elke provider amper of geen toestellen meer heeft. Dit is inderdaad een fout door beide partijen maar je moet inmiddels een mail binnen hebben gekregen omtrent je pre-order! 🙂
Reputatie 1
Tip: Ga naar mobiel.nl die hebben er genoeg op voorraad!
We krijgen elke dag een aantal toestellen binnen ?? Ik verwacht als consument, dat wanneer ik een pre-order bestelling plaats, dat mijn toestel op tijd wordt geleverd en dat de consument volledig en tijdig wordt ingelicht m.b.t. de leveringen. Dat is in eerste instantie niet gebeurt. Ik ben deze werkwijze c.q. handelswijze ook niet gewend. Tele2 kan gemakkelijk op basis van ervaringen in het verleden inschattingen maken hoeveel toestellen besteld moeten gaan worden. Nu verkoop je een toestel, die je niet eens kan leveren. Althans niet op de afgesproken datum. Onder het motto van: busje komt zo. Aangezien ik een trouwe klant ben en ik mij graag aan de gemaakte afspraken houdt wacht ik keurig netjes mijn bestelling af, maar in de toekomst zal ik nooit meer op zo'n aanbieding ingaan. Bovendien kan je deze werkwijze niet verkopen aan trouwe klanten. De mensen die een bestelling geplaatst hebben zijn zeer boos, teleurgesteld en geirriteerd. Je krijgt nooit een transparante antwoord m.b.t. levering van de Samsung Galaxy S7 Edge. Hoe gaat Tele2 de klanten compenseren, los van de promotie van de VR bril van Samsung en korting van € 50,- op de tweede factuur van mij ? Mijn contract gaat in op 8 maart 2016 staat in Mijn Tele2. Ik moet betalen vanaf 8 maart 2016 voor een toestel, die ik nog niet eens in mijn bezit heb. Kortom we zijn blij gemaakt met een dooie mus. Mond op mond reclame is heel erg goedkoop en effectief, maar deze actie van Tele2, zullen de trouwe klanten niet vergeten wanneer in de toekomst acties of promoties van toepassing zijn. OPD wijst naar Tele2. Tele2 wijst naar OPD. Van een professionele organisatie mag je wel verwachten, dat je de verantwoordelijkheid neemt in de communicatie c.q. zeer gebrekkige communicatie naar de klant toe. De klanten betalen voor de toestel en/of de abonnement. Ze krijgen het niet cadeau van Tele2. Tele2 zegt tegen de klanten, dat Samsung verantwoordelijk is voor de tekort van de toestellen. De klanten hebben zaken gedaan met Tele2 en hebben hun bestelling rechtstreeks geplaatst bij Tele2 en niet bij Samsung. Tele2 en Samsung moeten onderling de voorraad probleem oplossing, maar je moet de trouwe klanten niet duperen.
Reputatie 5
Badge +4
Hee Samsungboy,
Zullen we het gesprek in je eigen topic voortzetten. 🙂 Dan blijft het gesprek overzichtelijk.
Groetjes Kiko
Ik heb bericht ontvangen van OPD. Aanstaande dinsdag wordt de Samsung Galaxy S7 Edge Gold 32 GB bezorgt. :D
De VR bril had ik ook intussen bestelt. Die komt ook binnenkort.
Reputatie 7
Badge +4
Even geduld, maar het wordt beloond!
Even geduld, maar het wordt beloond! zo is het