beantwoord

Samsung s7 edge

• 11 maart 2016
  • 33 reacties
  • 2243 x bekeken

waneer kan ik mijn samsung s7 edge thuisverwachten
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 16 maart 2016, 11:29

Hoi Thekidevents,
Samsung heeft een te kort aan toestellen waardoor wij en de andere providers moeten wachten op een nieuwe levering. Ik weet alleen niet wanneer Samsung weer een voorraad heeft. Ik hoop daar een deze dagen meer over te horen. Sorry dat je dus nog even moet wachten!
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

33 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Thekidevents,
Leuk dat je de Samsung S7 edge hebt besteld. Ik weet niet precies wanneer jouw toestel geleverd wordt. Als het goed is heb je een mail gehad met daarin de verwachtte leverdatum.
Heb je daar al gekeken?
Groetjes Kiko
ik heb een mailtje gehad verwachte leverdatum 11 maart
ik ook??
Ook ik, heb zelf een mailtje waarin staat dat hij vandaag geleverd zou worden. (vanochtend ontvangen) Heb gebeld met OPD omdat het pakketje nog niet binnen is waarop zei zeiden dat ze niet wisten wanneer het binnen zou komen. Op zich niet zo'n ramp alhoewel het netter opgelost kon worden. (Zoals een latere leverdata afgeven.)

Let wel; indien het toestel later komt dan de benodigde datum voor het verkrijgen van de, 'Gratis', Gear VR, zullen jullie dit moeten compenseren. Hier hebben jullie immers reclame voor gemaakt.

Communiceer in het vervolg iets beter met klanten, scheelt een hoop boos volk. Hoe dan ook; succes met de problemen, hoop dat jullie ze snel op kunnen lossen.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Thekidevents,
Samsung heeft een te kort aan toestellen waardoor wij en de andere providers moeten wachten op een nieuwe levering. Ik weet alleen niet wanneer Samsung weer een voorraad heeft. Ik hoop daar een deze dagen meer over te horen. Sorry dat je dus nog even moet wachten!
Groetjes Kiko
Hoi Thekidevents,
Leuk dat je de Samsung S7 edge hebt besteld. Ik weet niet precies wanneer jouw toestel geleverd wordt. Als het goed is heb je een mail gehad met daarin de verwachtte leverdatum.
Heb je daar al gekeken?
Groetjes Kiko
grapjas de mijne zou 11 e verstuurd worden en..... nee hoor nog niets terwijl hij bij een ander gewoon leverbaar is met tele2 abbo
ja daarom klopt niks van
ja daarom klopt niks vanidd
ja daarom klopt niks vanik heb hem bij mobiel.nl besteld en word morgen al geleverd
Reputatie 2
Hoi Thekidevents,
Groetjes Kiko

Heel simpel Kiko, vandaag zijn de toestellen weer leverbaar, behalve door Tele2 zeker?
Reputatie 1
Hoi Thekidevents,
Groetjes Kiko

Heel simpel Kiko, vandaag zijn de toestellen weer leverbaar, behalve door Tele2 zeker?

Waar is dan een nieuwe voorraad binnen, want ik neem aan de tele2 ze op hetzelfde moment ook hebben bij besteld
Hoi Thekidevents,
Groetjes Kiko

Waar is dan een nieuwe voorraad binnen, want ik neem aan de tele2 ze op hetzelfde moment ook hebben bij besteld
idd bij tele2 zijn ze niet binnen pfff en als ze binnen zijn mag je hopen dat je bij die lichting zit anders kan het nog langer duren
Badge +5
Kan nog wel even duren denk ik, Bij KPN is de verwachtte leverdatum voor de S7 Edge (alle kleuren) leverbaar vanaf 30 Maart gezet.

De normale S7 is wel direct leverbaar.
Kan nog wel even duren denk ik, Bij KPN is de verwachtte leverdatum voor de S7 Edge (alle kleuren) leverbaar vanaf 30 Maart gezet.

De normale S7 is wel direct leverbaar.
ik heb hem nu elders besteld en heb hem morgen in huis overigens wel met tele2 abo
Reputatie 5
Badge +4
Hoi allemaal,
Het kan zijn dat sommige re- of etailers nog een kleine voorraad hebben en dat je hem daardoor wel eerder in huis hebt. Maar bij via veel kanalen is er een tekort aan toestellen. Zie ook dit bericht.
Groetjes Kiko
Ja, heel fijn Kiko dat bericht. Maar een heleboel klanten kijken niet op dit forum. Het is veel beter en logischer om de klanten per e-mail of brief op de hoogte te stellen. Ik snap dat dat Tele2 geld en mankracht kost, maar het gaat hier om klantenbinding.
Hoi allemaal,
Het kan zijn dat sommige re- of etailers nog een kleine voorraad hebben en dat je hem daardoor wel eerder in huis hebt. Maar bij via veel kanalen is er een tekort aan toestellen. Zie ook dit bericht.
Groetjes Kiko

Hoi Kiko,
Wordt dit ook nog verrekend?
Aangezien we er ook nog geen gebruik van kunnen maken?

Ik vind het erg jammer dat de volgorde ook niet klopt.
Iemand die het toestel op 10 maart heeft besteld, exact het zelfde als mijn eerdere bestelling.
Die kreeg binnen een half uur een bericht van OPD en heeft zondag zijn toestel gekregen.
(Ik heb beide besteld dus ik weet dat het identiek is.)

En ik heb deze een aantal dagen eerder besteld en tot op heden nog geen bezorg afspraak.
Hmmz.. het bericht dat Samsung niet kon leveren ofzo iets is inmiddels verwijderd...
Snap er niks meer van, krijg zojuist een bericht dat hij morgen geleverd wordt door OPD, dat terwijl ze gisteren nog netjes gebeld hadden dat het misschien wel 2 weken kon duren? Het betreft wel een S7 zwart, geen edge uiteraard. (Werkt beter met Gear VR)
Snap er niks meer van, krijg zojuist een bericht dat hij morgen geleverd wordt door OPD, dat terwijl ze gisteren nog netjes gebeld hadden dat het misschien wel 2 weken kon duren? Het betreft wel een S7 zwart, geen edge uiteraard. (Werkt beter met Gear VR)

Heb dus ook een mailtje gekregen zojuist en ook vanmorgen gebeld dat het misschien nog 2 weken kan duren.
Mailtje staat dat ik mob morgen binnen krijg dan ben ik dus werken.Snap er ook niks meer van
Ik krijg hem binnen 🙂 Jammer dat het toch een edge goud is maar dat neem ik maar voor lief.
Mag ik vragen wanneer jullie m besteld hebben?
Heb mijn toestel 02-03 besteld nog niet binnen tele2 geeft geen gehoor. Bij mediamarkt kan ik hem nu halen met tele2 abbo krijg ik em direct mee maar zonder vr bril omdat ik em niet pre orderd heb dan, samsung gebeld voor enige coulance wat betreft vr bril als ik em nu bij mediamarkt haal antwoord: sorry maar als u hem nu bij mediamarkt haalt heeft u hem niet gepre orderd dus vervalt u recht op de vr bril.
Mijn mening samsung doet een vr bril promotie om zo veel mogelijk toestellen te verkopen dat is gelukt want ik koop em
Maar in de voorwaarden staat dat hij voor 11 maart besteld moet zijn. Tele2 pre order nu als 1ste in huis uhm.. pre order nu en wacht en wacht en wacht had de slogan moeten zijn goed gedaan tele2 en goed gedaan samsung
Reputatie 1
Hoi Thekidevents,
Groetjes Kiko

Gek dat mobiel.nl er genoeg op voorraad heeft.