beantwoord

Samsung S5 Neo gaat vanzelf uit/aan

• Aan het warmlopen
  • 4 reacties
Ik heb een Samsung S5 Neo. Al ter reparatie opgestuurd en teruggekregen maar het probleem blijft bestaan. Bij het opnieuw aandoen van de mobiel elke keer de melding dat de achterklep niet goed gesloten is. Op moment dat ie de aps gaat installeren loopt ie vast. Dan gaat de mobiel vanzelf uit en start weer op. Wil ik weer verdergaan gaat dat niet want hij blijft uit/aan gaan. Ook bij een Samsung service punt geweest. Zij hebben, net als ik voordat ik m opgestuurd heb, een hard reset gedaan. Maar helaas probleem blijft bestaan. Weet iemand hier een oplossing voor?

icon Beste antwoord door Kiko van Tele2 12 februari 2016, 15:21

Hoi Vonske,
Jee wat stom! Ik denk dat je hem het beste nogmaals ter reparatie kunt opsturen en daarbij aangeven dat een harde reset niet werkt. Heb je je telefoon via ons gekregen of via een re- of etailer?
Groetjes Kiko

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Vonske,
Jee wat stom! Ik denk dat je hem het beste nogmaals ter reparatie kunt opsturen en daarbij aangeven dat een harde reset niet werkt. Heb je je telefoon via ons gekregen of via een re- of etailer?
Groetjes Kiko
Je kunt ook eens contact opnemen met Samsung zelf.
0900-7267864

Of kijk op www.samsumg.com
Live chat is ook mogelijk

Groet
Karin
Reputatie 5
Badge +4
Hee Vonske,
Ik ben benieuwd of je je toestel nog hebt opgestuurd en wat de status op dit moment is van je toestel.
Ik hoor het graag van je. Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Vonske,
Aangezien ik niks gehoord heb, sluit ik dit topic. Als je toch nog een vraag hebt, kun je het beste een heel nieuw topic openen. Je zal dan door mij of een van mijn collega's verder geholpen worden.
Groetjes Kiko