beantwoord

Samsung Promotie / Hardware Factuur

  • 25 February 2022
  • 4 reacties
  • 180 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Ik heb laatst de Samsung S22 Ultra ontvangen maar heb hier geen hardware factuur bij ontvangen. Deze is wel nodig bij het invullen van de samsung promotie. Is er een manier om deze handmatig te krijgen ?

icon

Beste antwoord door Bve31 1 March 2022, 16:31

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Bve31 tof om te horen dat je de Samsung S22 Ultra hebt ontvangen! Je wil natuurlijk gebruik maken van de actie en ik help je daar graag bij. Stuur me even een priveberichtje met het IMEI-nummer, type toestel en het e-mailadres waar de hardware factuur naartoe gestuurd kan worden. Dan vraag ik hem direct voor je op! 

Ik zie je berichtje graag tegemoet. :smile:

Hey @Bve31 tof om te horen dat je de Samsung S22 Ultra hebt ontvangen! Je wil natuurlijk gebruik maken van de actie en ik help je daar graag bij. Stuur me even een priveberichtje met het IMEI-nummer, type toestel en het e-mailadres waar de hardware factuur naartoe gestuurd kan worden. Dan vraag ik hem direct voor je op! 

Ik zie je berichtje graag tegemoet. :smile:

Prive bericht gestuurd :thumbsup_tone1:

Hey @Bve31 tof om te horen dat je de Samsung S22 Ultra hebt ontvangen! Je wil natuurlijk gebruik maken van de actie en ik help je daar graag bij. Stuur me even een priveberichtje met het IMEI-nummer, type toestel en het e-mailadres waar de hardware factuur naartoe gestuurd kan worden. Dan vraag ik hem direct voor je op! 

Ik zie je berichtje graag tegemoet. :smile:

Factuur ontvangen :thumbsup_tone1:  Bedankt voor de snelle hulp :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +12

Super fijn om te horen dat je hem zo snel hebt ontvangen! Graag gedaan en alvast veel plezier met je mooie nieuwe toestel en Galaxy Buds! :sunglasses: