Samsung Note 8 schade binnen 7 werkdagen

• 30 september 2017
  • 0 reacties
  • 125 x bekeken

Hoi allemaal

Ik plaats dit hier omdat ik niet weet wat ik moet doen en wat jullie mening is.
16 september heb ik mijn pre-order Note 8 binnen gekregen, enthousiast natuurlijk meteen geinstalleerd en ging ermee aan de gang.
Had van tevoren al de originele Samsung Clear View cover besteld en het toestel meteen daarin gedaan.
Een screenprotector had ik besteld maar had ik dus niet dus tot die tijd het standaard folie op het scherm laten zitten tot ik de protector binnen kreeg.

Vrijdag 23 september kwam de protector binnen dus heb het standaard folie verwijderd en ging zoals het hoort het scherm schoonmaken, tijdens dit zag ik dat er in het glas iets zat en op het edge gedeelte bleef een donkere plek zitten ( dit werd goed zichtbaar toen ik het scherm vet maakte met mijn vingers en je het toestel in het licht hield )

Zaterdagochtend meteen de Tele2 klantenservice gebeld en het verhaal gedaan, de medewerker snapte het probleem maar vertelde dat ik het toestel niet retour kon sturen omdat ik het toestel al had geïnstalleerd en dus moest het toestel naar Dynafix gestuurd worden.

Dezelfde dag alles opgestuurd naar Dynafix ( incl. complete doos omdat dit moest voor de DOA procedure binnen 7 werkdagen ). Goed verpakt in een doos met veel bubbelplastic en vooraf nog foto's gemaakt.
Via de reparatieaanvraag alles aangevinkt wat gevraagd werd voor DOA binnen 7 dagen, en bevestiging gekregen dat de aanvraag was ontvangen.

Vandaag 30 september het toestel retour gekregen, slecht verpakt en het veel me meteen op dat het mijn eigen toestel was ( in beschadigde verpakking )
Het probleem was er nog steeds maar kreeg er nog een bonus bij 😞 de cameramodule vol kleine kasjes, 2 krassen op het scherm en nog een paar op de behuizing van het toestel.

Op het schaderapport wat er bij zat werd vermeld dat er geen defecten waren geconstateerd en bij hun klachtomschrijving stond dat het display was gebarsten *zucht* dit stond niet eens in mijn klachtomschrijving die ik had meegestuurd.

Nu is natuurlijk de DOA termijn van 7 werkdagen verstreken en zit ik met hetzelfde probleem met extra schade erbij.

Tele2 gebeld, dit is immers mijn eerste aanspreekpunt aangezien ik bij hun klant ben en de medewerker vond het zeer slecht en begreep mij volkomen maar zei dat ik zelf maar contact met Dynafix moest zoeken.
Vandaag dus een mail naar hun gestuurd met foto's, afwachten dus.

Nu mijn vraag, hoe hoort dit opgelost te worden? in mijn mening hoort Tele2 voor een oplossing te zorgen en heb ik recht op een nieuw toestel omdat het binnen de 7 werkdagen is gemeld en retour is gestuurd.

Hieronder de foto van het probleem en foto's van de gratis schade die ik heb gekregen bij ontvangst.

Alvast bedankt allemaal
Het coating probleem:

Bekrasde cameramodule

Zo krijg je de verpakking terug

Het coating probleem en links midden de imperfectie in het scherm ( de andere circels zijn de krassen )

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.