beantwoord

Samsung Note 8

• 10 juni 2018
  • 25 reacties
  • 198 x bekeken

Hallo,

ik heb een vraag omtrent de note 8. de note 8 staat vgm op een bepaalde mode dat je voornamelijk je gezichtsuitdrukkingen moet gebruiken om je pincode in te type. ik zit nu vast, omdat ik geen pincode in kan typen. als de telefoon mijn gezicht detecteerd dan komen er paarse stepen aan de zijkanten.

heeft iemand een idee hoe ik dit uit kan schakelen.
icon

Beste antwoord door Cypher 10 juni 2018, 17:59

Standaard software O.S. (Android versie)
O.S.=Operating System.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

25 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Misschien helpt een harde reset naar fabrieksinstellingen? https://www.terello.nl/samsung-reset-fabriekinstellingen/

Reputatie 7
Badge +5
Dat is een hele goede, dat zal wel erg moeilijk worden als je je toestel niet kunt ontgrendelen.
Wat Eric zei dus.
Reputatie 7
Badge +4
Dat is een hele goede, dat zal wel erg moeilijk worden als je je toestel niet kunt ontgrendelen.
Wat Eric zei dus.

Dat valt wel mee hoor. Bij harde reset hoef je niet in te loggen. Gewoon als het toestel uit is d.m.v. de hardware knoppen.
Reputatie 7
Badge +5
I know Eric, i am not a noob op dat gebied.
De vraag is hoe dat uit te schakelen en dat wordt moeilijk als je er niet in komt.
Reputatie 7
Badge +4
Ik ga ervan uit dat na deze harde reset er geen beveiligingskenmerken meer aanwezig zijn. Dan kan TS opnieuw beginnen alsof hij het toestel net uit de doos haalde.
Reputatie 7
Badge +5
Natuurlijk is dat zo Eric, ik beaamde toch ook je advies.

Maar ik ga eten, een lekker koud slaatje 😉
Bedankt voor jullie reacties, maar ik wil mijn gegevens niet kwijt. tevens heb ik hard reset al meerdere keren geprobeerd (reboot system en reset to bootloader).

andere alternatieve?
Reputatie 7
Badge +5
Als een harde reset etc niet werkt en je kunt er niet in dan is er denk ik meer aan de hand.
Dan zal het wel ter reparatie aanbieden worden.
En bij iedere harde reset is je persoonlijke data verdwenen die op het toestel staat

Je gebruikt toch wel een stock rom of niet?

(Het slaatje was trouwens erg lekker ;o)
stock rom?

de telefoon reageert wel alleen ik weet zelf niet hoe ik de functie moet besturen.
Reputatie 7
Badge +5
Standaard software O.S. (Android versie)
O.S.=Operating System.
ja die gebruik ik
Reputatie 7
Badge +2
Ik begrijp het niet helemaal....
Waarom werkt pincode intypen niet?

Kun je je toestel wel opstarten in veilige modus en unlocken?

http://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-kan-ik-mijn-toestel-starten-in-veilige-modus/
ik kan me telefoon nu alleen met mijn gezicht bedienen. de stand is op een of andere manier aangegaan. veilige modus lukt niet.
Reputatie 7
Badge +5
Ok daar zal het dan niet aan liggen, maar je zegt dat je hem al meerdere malen een Harde Reset hebt gegeven en er nog steeds niet in kunt (camera geeft een kleur aan de zijkanten) dan denk ik aan een hardware fout.
Toevallig gezwomen vandaag of is je toestel vochtig geweest?

Maar goed hoe dat ook is gebeurt, na een Harde Reset (terug naar fabrieksinstellingen) zorgt rrvoor dat je toestel weer is zoals hij de fabriek verlaten heeft,
Je moet dan gewoon je toestel in kunnen om deze dan te beveiligen (vergrendelen)
Kun je dat niet dan vermoed ik een hardware probleem, camera of electronica.
als de telefoon op de pagina van het pincode intypen is, dan verschijnen er blauwe vakjes on de tekst en nummers. ik moet ze op een of andere manier aansturen met mijn gezichtsuitdrukking.
het is geen hardware fout, omdat je deze modus ook kan instellen als je telefoon correct werkt, dan zie je dezelfde strepen aan de zijkant.
Reputatie 7
Badge +5
Heb je mijn eerdere post gelezen over terug naar fabrieksinstellingen, dat je dan alles opnieuw in kunt stellen.
Zo zou het moeten werken, maar aangezien je dat al meerdere malen gedaan hebt.
van terello? die heb ik gelezen, alleen ik wil de fabrieksinstelling echt uistellen. de bijgaande foto is het geen wat ik zie. het blauwe vakje word naar alle teksten en opties gestuurd
Reputatie 7
Badge +5
Dan heb je dus geen Harde Reset gedaan, terwijl je eerder zei dat je dat wel gedaan hebt ( meerdere keren)

Kun je nu in je toestel of niet want het wordt met tegenstrijdige info van jou kant wel heel moeilijk om je te helpen.

Er bestaan ook twee vergrendelingen, je toestel en je simkaart.
Deze is de pincode van je simkaart en niet van je toestel die gevraagd wordt,
Standaard pincode is 0000
Reputatie 7
Badge +2
[quote=Berrynote8]. veilige modus lukt niet.[/quote]

Dat is jammer.

Probeer nog de volgende.

Telefoon uit doen

Aan / uit knopje ingedrukt houden, je zou de model en naam van je telefoon zien, aan/uit knopje pas loslaten wanneer je de naam Samsung ziet. En direct de volume omlaag toets ingedrukt houden.

Hou d'r volume omlaag ingedrukt tot dat het toestel verder opgestart is.

Als jou probleem veroorzaakt is door een derde partij app, kun je het zo uitsluiten. En heb je ook toegang tot je telefoon om een back-up van je dingen te maken.

Werkt dat niet, dan zou je inderdaad een Factory reset moeten doen en alles wissen, ook wanneer je telefoon naar reparatie stuurt, wordt altijd een Factory reset gedaan... Dus je bent sowieso alles wat niet in de sd-kaart zit en niet gebackuped is kwijt.

Edit na het zien van de foto,
Zoals @Cypher zegt, dat is je simkaart pincode .

Standaard is dat bij Tele2 0000 tenzij je het zelf gewijzigd hebt.
Reputatie 7
Badge +5
Zoals ik eerder al zei Rena Chan.

Het wordt ook heel moeilijk om iemand te helpen als iedereen zich er tegen aan bemoeid hoe goed bedoeld ook.
Maar ik stop nu, alles is al gezegd.
het is al gelulkt. ik heb er helemaal niets aan gedaan en toen deed hij het weer! bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan.
Reputatie 7
Badge +5
Geen dank en als laatste advies, maak een back up van je persoonlijke data of verbind met een cloud.
Dan kun je mocht het ooit nodig zijn gewoon een Harde reset geven en behoud je je persoonlijke data.
Reputatie 6
Badge
Hoi Berrynote8

Welkom op het forum van Tele2,
Mooi dat het is opgelost!!

Enne Cypher, Rena en Eric. dit was weer een fijn opgelost topicje 😉