beantwoord

Samsung icon

  • 19 August 2019
  • 8 reacties
  • 208 x bekeken

Reputatie 6
Badge +4
Hi,

Ik kreeg vandaag uit het niets twee configuratie berichten van Tele2 en heb deze geïnstalleerd eentje was voor internet en de andere voor MMS.

Alleen nu heb ik dit icoon in mijn meldingen bar staan en krijg het niet weg. Heel irritant, ik kan gewoon bellen en gebeld worden en heb internet.

Hoe krijg ik dit irritante icoontje weg? Herstarten werkt eventjes en daarna komt ie terug.


Ik heb een Samsung S10.


icon

Beste antwoord door Jacco 19 August 2019, 12:18

Bekijk origineel bericht

8 reacties

Reputatie 6
Hoe irritant,

Ik weet het niet zo, zie hem ook niet staan bij normale Samsung icoontjes. dus:

Het grote icoontjes raadsel,
Wie het weet mag het het zeggen :)

Groet,
Arjan
Reputatie 6

Hoe irritant,

Ik weet het niet zo, zie hem ook niet staan bij normale Samsung icoontjes. dus:

Het grote icoontjes raadsel,
Wie het weet mag het het zeggen :)

Groet,
Arjan

Ben er achtergekomen, had 112 gebeld en toen kwam dit icoontje dus. Zodat je niet gebeld kan worden twee uur lang zodat hulpdiensten je kunnen terug bellen.

Thanks , weer wat geleerd!
Reputatie 6
Badge +4
Hoe irritant,

Ik weet het niet zo, zie hem ook niet staan bij normale Samsung icoontjes. dus:

Het grote icoontjes raadsel,
Wie het weet mag het het zeggen :)

Groet,
Arjan



Ben er achtergekomen, had 112 gebeld en toen kwam dit icoontje dus. Zodat je niet gebeld kan worden twee uur lang zodat hulpdiensten je kunnen terug bellen.
Reputatie 6
zou het kunnen zijn dat je anoniem bellen hebt uitgeschakeld?
Reputatie 6
Badge +4
zou het kunnen zijn dat je anoniem bellen hebt uitgeschakeld?


Nee het heeft echt te maken met het bellen van 112, dan schakelt Samsung het gebeld worden door andere mensen uit zodat 112 je binnen 2 uur kan bellen zonder dat je dan al iemand aan de lijn hebt.
Reputatie 6
Badge +4


Hoe irritant,

Ik weet het niet zo, zie hem ook niet staan bij normale Samsung icoontjes. dus:

Het grote icoontjes raadsel,
Wie het weet mag het het zeggen :)

Groet,
Arjan
Ben er achtergekomen, had 112 gebeld en toen kwam dit icoontje dus. Zodat je niet gebeld kan worden twee uur lang zodat hulpdiensten je kunnen terug bellen.
Thanks , weer wat geleerd!



Geen dank! Ik wist het eerst ook niet haha. Slimme functie van Samsung. 🙂
Het kan ook "slim sluimeren" zijn, dan kunnen bepaalde apps het een en ander blokkeren als ze bv beweging detecteren wanneer je bv auto aan het rijden bent.

Zoek maar eens in je S10 bij "instellingen" de zoekfuntie "slim sluimeren" intypen en dan zie je ook de Apps die er gebruik van maken en je Smartphone muten etc.
Reputatie 7

Ben er achtergekomen, had 112 gebeld en toen kwam dit icoontje dus. Zodat je niet gebeld kan worden twee uur lang zodat hulpdiensten je kunnen terug bellen.



Bijna, wat de telefoon doet is je blocked nummers tijdelijk vrijgeven zodat je door de hulp diensten gebeld kan worden, als je onbekende nummers geblokkeerd hebt.

Echter zou deze status icon nieuw zijn, had het nooit gezien, wel een volledig notificatie met de informatie, je kunt deze optie uitschakelen door te klikken"resume blocking"

Reageer