beantwoord

Samsung Galaxy S8 Gear VR Promotie

• 29 juli 2017
  • 26 reacties
  • 1787 x bekeken

Ik heb afgelopen week mijn nieuwe S8 ontvangen, schitterend apparaat!
Echter heb ik wel een probleem met het aanvragen van de Gear VR set die je bij het toestel krijgt.

Ik heb netjes de stappen gevolgd op de website van Samsung. Aankoopbon, streepjes code geüpload en IMEI & EAN ingevoerd.

Echter krijg ik nu al voor de 2e keer een mail dat mijn aanvraag niet in behandeling genomen kan worden omdat ik niet aan de voorwaarden heb voldaan. Ik zou mijn aankoopbon niet hebben ingestuurd? Dit terwijl ik dat 100% zeker nu al 2 keer heb gedaan.

Zijn er meer mensen bij wie het niet lukt? Of lukt het bij jullie wel? Als het gelukt is, kan iemand me laten weten welke bon ze hebben ingestuurd? Ik heb namelijk maar één bon, welke bij de telefoon in de doos zat. Verder heb ik niets...
icon

Beste antwoord door Kim van Tele2 21 augustus 2017, 12:31

Hi,

Ik heb net nogmaals het bericht ontvangen wat betreft het aanvragen van de actie.

Je kunt je gratis Gear VR claimen zodra je je toestel in huis hebt. Ga dan naar https://www.samsung.com/nl/promotions/en volg de instructies.
Bij het veld aankoopbon dien je een printscreen of PDF van de orderbevestiging van Tele2 (e-mail) te uploaden.

Als deze niet wordt geaccepteerd hoor ik het graag,
maar hiermee zou deze aangevraagd moeten kunnen worden.

Groetjes, Kim
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

26 reacties

Badge
Goed dat je contact opneemt via ons forum.
Wij zijn hier niet mee bekend, maar wellicht dat anderen hier wel ervaring mee hebben en je kunnen helpen.
Als dat niet lukt kun je het beste even contact opnemen met Samsung.

Groetjes, Kim
Zoals ik zie in een andere post op het forum wordt ook bij andere klanten alles afgekeurd.

Is het niet een idee dat jullie als verkoper binnen deze actie afspraken maken met Samsung over wat we in kunnen sturen?

Ik heb zoals aangegeven 1 bon gekregen, bij de levering van het toestel, verder niets. Hoe graag ik dus ook het juiste document zou insturen, heb ik gewoonweg niks anders van jullie!

Ik zou het erg storend vinden als ik niet meer mee kan doen aan de actie, ik moet van Samsung namelijk voor 13 augustus mijn aanvraag goed hebben afgerond, omdat ik niet de juiste papieren heb ontvangen van jullie.
Badge
Die vraag snap ik goed en het zou goed zijn als dat beter loopt inderdaad.
Uiteraard wil je mee doen aan de actie en daar heb je ook recht op als je een toestel besteld hebt.

De bon die jij hebt gekregen is echter wel het aankoopbewijs dat Samsung moet accepteren.
Ook aan het I-mei nummer kunnen ze dit zien.

Heb je zelf ook contact gehad met Samsung hierover?

Groetjes, Kim
Ja, en ze blijven zeggen dat ik niet de juiste gegevens instuur.

Advies van Samsung: Overleg met de verkoper, tele2 dus.

Advies van Tele2: Overleg met Samsung.

Dus nu kan ik in principe met dit spelletje starten en heen en weer springen tussen Samsung en Tele2, maar daar heb ik geen behoefte aan.

Kunnen jullie mijn gear vr niet aanvragen bij Samsung, aangezien jullie al mijn gegevens hebben aangaande de telefoon en het contract hebben? Ik weet het namelijk niet meer. En aangezien de actie bijna op zijn einde loopt gaat het anders niks meer worden ben ik bang
Ik heb precies hetzelfde probleem 2 x alles opgestuurd en beide keren niet geaccepteerd. De bril is de reden waarom ik deze telefoon heb gekozen. Het moeg niet kunnen dat ik deze nu niet ontvang terwijl ik mijn aankoop aan alle eise voldoet.
Graag hoor ik snel welke oplossing jullie kunnen aanbieden.
Badge
Ik ga kijken wat de mogelijkheden zijn voor jullie.
Samsung zou dit moeten oppakken, maar omdat dat niet gebeurd gaan wij kijken of we meer kunnen doen.

@kokosnoot; Zou je je volledige adres (incl. postcode en woonplaats), je klantnummer, je geboortedatum en je mobiele nummer naar mij willen sturen?
Je kunt mij een bericht sturen door op mijn naam te klikken.

@ Sevora, jouw gegevens stonden in je profiel en heb ik inmiddels doorgestuurd.

Groetjes, Kim
ik heb hetzelfde probleem wat kunnen jullie hier aan doen ??

alsnog een bon maken samsung zegt dat het probleem bij jullie is
wat nu wil wel mijn vr bril 😞
Badge
@ pimmassop1; Ik heb het doorgestuurd. Groetjes, Kim
help, ik zit met het zelfde probleem 😬
Badge
Ik heb al jullie verzoeken doorgestuurd om te kijken hoe we dit kunnen oplossen.
Voor nu zou ik willen vragen om nog even af te wachten, dan horen jullie zsm meer.

Groetjes, Kim
Ik ga kijken wat de mogelijkheden zijn voor jullie.
Samsung zou dit moeten oppakken, maar omdat dat niet gebeurd gaan wij kijken of we meer kunnen doen.

@ Sevora, jouw gegevens stonden in je profiel en heb ik inmiddels doorgestuurd.

Groetjes, Kim

Bedankt!
zelfde probleem hier... ook steeds afgekeurd..
Ik heb hetzelfde probleem.
Heeft het misschien te maken dat als je je abo verlengt en maandelijks voor je toestel betaald, dat je een bon krijgt met € 0,00 euro te betalen?

maar goed ik zou ook graag willen weten wat te doen.
Help Kim. zelfde probleem.. geen aankoopbon ..
Zelfde probleem... Al 3 keer alles verstuurd. Wordt steeds afgewezen.
Of het nu door tussenkomst van Tele2 komt of door Samsung geen idee, maar ik heb gisteren een mail ontvangen dat het is goedgekeurd! Dus m'n VR is onderweg.
Reputatie 7
Badge +5
De piepende wielen worden meestal als eerste gesmeerd, door wie laten we maar in het midden.
Badge
Fijn om te horen dat het voor jou is opgelost.
Wij zijn bezig om met een algemene oplossing te komen,
zodat iedereen deze gewoon kan aanvragen en goedgekeurd wordt.

Groetjes, Kim
Ik heb vergelijkbare problemen gehad, dat het afgewezen werd vanwege "geen aankoopbon". In een telefoongesprek met samsung werd gezegd dat de garantiebon van tele2 die bij de levering van het toestel bijgesloten was niet geaccepteerd werd als aankoopbon. In mijn ogen was het gewoon een aankoopbon, factuurnummer en bedragen en codes stonden hier op. Echter wilden ze een screenshot van de bevestigingsmail van tele2. Die werd uiteindelijk wel geaccepteerd als aankoopbon.
Ik heb contact gehad met samsung, en bij mij is de aanvraag inderdaad nu ook goedgekeurd ?. Dus ik zou contact opnemen met samsung als je problemen ervaart met je aanvraag. En ik moet zeggen dat ze via twitter erg snel antwoorden ?
Ik wacht af .... KIM
Badge
Goed om te horen dat er voor een aantal nu is opgelost! Zou de rest ook contact op willen nemen met Samsung om deze nogmaals aan te vragen.
Als er nog problemen zijn met het aanvragen hoor ik het graag!

Groetjes, Kim
Kim ik heb je een PB gestuurd
Badge
Hi,

Ik heb net nogmaals het bericht ontvangen wat betreft het aanvragen van de actie.

Je kunt je gratis Gear VR claimen zodra je je toestel in huis hebt. Ga dan naar https://www.samsung.com/nl/promotions/en volg de instructies.
Bij het veld aankoopbon dien je een printscreen of PDF van de orderbevestiging van Tele2 (e-mail) te uploaden.

Als deze niet wordt geaccepteerd hoor ik het graag,
maar hiermee zou deze aangevraagd moeten kunnen worden.

Groetjes, Kim
Hi, ik kom jullie even een paar mogelijke oorzaken geven over waarom de promotie mogelijk niet doorgegaan is bij jullie, zodat jullie kunnen troubleshooten bij jezelf wat de oorzaak is.

Jullie hebben allen een Samsung S8 apparaat besteld en daarbij een bon gekregen. De bon van Tele2 heeft gebruikelijk twee kanten. ééntje met de lijst van artikelen betreffend het abbonnement, en de ander met het mobiele telefoon erop en de waarde ervan (usually 576.00 euro) en het bedrag dat je mogelijk vooraf betaald hebt.

Dát is de pagina die je wilt insturen.

De meesten, waaronder ikzelf, hebben een foto of scan gemaakt van de eerste pagina. Die keurt Samsung niet goed omdat daar de telefoon niet op vermeld staat.

Wanneer je dit samen met een medewerker wilt oplossen, raad ik je aan contact op te nemen met Samsung Nederland op Facebook. Je kan ze gemakkelijk een berichtje sturen. De medewerker zal je in dit geval een klantnummer geven en je vragen om je bon (Scherpe foto, anders wordt die alsnog niet goedgekeurd) up te loaden in de bijlage in een e-mail naar samsungmobile@consumercare.info

De oorzaak ligt dus bij het document dat je instuurt, en/of de scherpte van de foto of scan die je gemaakt hebt. Tele2 heeft zijn rol al vervuld bij het geven van de bon. De rest (scans, foto's) moeten met Samsung geregeld worden.

Ik hoop hiermee de meesten uit hun probleem geholpen te hebben.