Samsung Galaxy S4 start niet meer op na software update

• 18 mei 2015
  • 4 reacties
  • 12852 x bekeken

Na de laatste software update valt mijn Samsung Galaxy S4 continu uit en blijft hij hangen in het opstart scherm.
Ontzettend vervelend want ik krijg hem niet meer aan de praat. De accu is al vervangen en ook zonder SD kaart en SIM kaart start de telefoon niet op. Ook de toetscombi volume down / home button / aan-uit knop geeft slechts een enkele keer resultaat.
Het enig wat de telefoon doet is trillen, probeert op te starten maar komt niet verder dan het 2e Samsung logo en blijft dit dan oneindig doen.
Alleen accu verwijderen zorgt ervoor dat de telefoon stopt. Accu er een tijdje uitlaten en opnieuw proberen werkt ook niet.
Het hele internet staat vol met mensen die het zelfde probleem hebben maar er is blijkbaar geen duidelijke oplossing voor dit probleem.

Wat moet ik doen??? Ik word hier gek van en ben nu niet bereikbaar 😞

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Hoi Missbone122,

Wat vervelend allemaal! 😞 Je geeft aan dat je dit probleem hebt sinds de update van Samsung. Heb je al eens geprobeerd je toestel opnieuw te installeren? Wellicht met een software versie voor de update? Je zou op de website van samsung kunnen kijken hoe dit kan of googlen. Je kan ook altijd proberen contact op te nemen met Samsung. Als je toestel door Tele2 is geleverd, zou je ook gebruik kunnen maken van de reparatieservice van Tele2. Een toestel is geleverd door Tele2 als je deze online via tele2.nl besteld hebt of via onze klantenservice. Een toestel dat via een winkel of bij een andere webshop besteld is kan helaas niet naar de reparatieservice van Tele2. Hiervoor kun je terecht bij de winkel/ webshop waar jij je toestel met abonnement gekocht hebt. Laat je me weten of het is gelukt?

Groeten, Rachid
ik heb de oplossing voor u!!!!

de s4 heeft nogal een paar kinderfouten in hem zitten (sorry maar dit is de waarheid)
vele s4 toestellen met het (zogenoemde) software probleem zijn in mijn werkplaats al binne gekomen.
zodoende ik hier bij kan helpen.

ik hoop dat u een klein beetje technisch ben aangelegt.
omdat het niet heel erg eenvoudig is dit even te fiksen weet je de weg dan is alles binnen een min of 5 gefikst.

Echter na deze handeling werkt u toestel wel weer maar alle gegevens zijn hiermee helaas wel weg behalve de gegevens van de geheugenkaart die blijven wel.

het stappenplan.

druk volume down (volume knop onder) en de home button (de enige knop onderaan het toestel) en de powerbutton (aan/uit knop tegelijkertijd in.

het toetel start in de boot recovery mode.

je ziet dan als alles goed gaat een lijstje staan eerst ga je met de volume knoppen boven en onder naar het regeltje wat zegt wipe cache.
klik die aan door middel van de powerknop 1x in te drukken hij doet dan wat wacht tot dit klaar is .
daarna ga je met de volume knoppen naar reset facotry setting doe dit ook weer met de aan uit knop 1x.
wacht tot ie klaar is en start dan op nieuw op door de bovenste regel reboot aan te klikken met de power button.

als dit gelukt is doet ie het weer.
lukt dit niet help ik je door middel van te bellen .
mail me even of dit gelukt is naar r.p.leppink@gmail.com
en zo nodig uw telefoon nummer erbij dan bel ik u doen ik het samen met u over de telefoon.

hoop dat u het lukt en ik weer iemand blij maak

mvg roy leppink
Generix-evolutions
Hoi Missbone122,

Wat vervelend allemaal! 😞 Je geeft aan dat je dit probleem hebt sinds de update van Samsung. Heb je al eens geprobeerd je toestel opnieuw te installeren? Wellicht met een software versie voor de update? Je zou op de website van samsung kunnen kijken hoe dit kan of googlen. Je kan ook altijd proberen contact op te nemen met Samsung. Als je toestel door Tele2 is geleverd, zou je ook gebruik kunnen maken van de reparatieservice van Tele2. Een toestel is geleverd door Tele2 als je deze online via tele2.nl besteld hebt of via onze klantenservice. Een toestel dat via een winkel of bij een andere webshop besteld is kan helaas niet naar de reparatieservice van Tele2. Hiervoor kun je terecht bij de winkel/ webshop waar jij je toestel met abonnement gekocht hebt. Laat je me weten of het is gelukt?

Groeten, Rachid

dit is echt niet nodig even recovery er over heen 5 min verder dit toestel werk dan weer het is het algemene update probleem bij de s4 veel toestellen hebben hier last van oorzaak is nog in onderzoek.

wegbrengen voor reparatie verzoek doe je echt alleen als je alles zelf geprobeerd heb.
waarom dit probleem is dus binnen 5 min gefikst stel er moet even nieuwe software (de rom genoemd) op nja dan een 30 min werk en dit toestel leeft dan weer, breng je deze weg a ben j m sowieso al twee weken kwijt en vaak zitten er verborgen kosten achter.

ik zit al meer al 17 jaar in dit wereldje en ken elke mogelijke weg hierin. reparatie centers b.v die in Nuth doen hetzelfde als wij alleen veel duurder ik help zondig met dit soort kleine probleem,en gratis waarom kom op 5 min werk kan je geen euro voor vragen toch....

mvg
Hallo, ik heb wel 5 keer recovery gedaan, 15 keer wipe catch en dit alles werkt echt niet. Mijn toestel crashed vaker en vaker. Zodra ik weer opstart doe ik na het verschijnen van het logo "Galaxy S4" direct de powerkabel erin en dan lukt het. Zo niet komt hij niet verder dan dit beeld en stopt geheel.

dit is echt niet nodig even recovery er over heen 5 min verder dit toestel werk dan weer het is het algemene update probleem bij de s4 veel toestellen hebben hier last van oorzaak is nog in onderzoek.

wegbrengen voor reparatie verzoek doe je echt alleen als je alles zelf geprobeerd heb.
waarom dit probleem is dus binnen 5 min gefikst stel er moet even nieuwe software (de rom genoemd) op nja dan een 30 min werk en dit toestel leeft dan weer, breng je deze weg a ben j m sowieso al twee weken kwijt en vaak zitten er verborgen kosten achter.

ik zit al meer al 17 jaar in dit wereldje en ken elke mogelijke weg hierin. reparatie centers b.v die in Nuth doen hetzelfde als wij alleen veel duurder ik help zondig met dit soort kleine probleem,en gratis waarom kom op 5 min werk kan je geen euro voor vragen toch....

mvg[/quote]