Samsung Alpha spontaan kapot, Garantie?

• 29 december 2015
  • 1 reactie
  • 103 x bekeken

Beste Tele2

Allereerst wil ik zeggen dat ik jullie tot nu toe niet echt van hulp is geweest.
Zeker als ik het vergelijk met andere providers die kosteloos je te hulp staan.

Anyhow eind november is mijn telefoon kapot gegaan, spontaan.
Hij had wel wat schade aan de zijkanten van een half jaar terug maar er was verder nooit iets mee aan de hand.
De batterij was leeg en ineens laadde mijn telefoon niet meer op.

Ik was toevallig bij een KPN winkel in de buurt dus ik heb toen daar mijn telefoon ingeleverd kijken of ze wat voor mij konden betekenen.
KPN heeft kosteloos mijn telefoon opgestuurd en ernaar gekeken, echter konden ze deze niet maken.

Toen heb ik jullie opgebeld.. en ik moest mijn telefoon opsturen dit koste mij 7 euro om hem op te sturen.
Nu krijg ik bericht dat hij ook niet gemaakt kan worden en als ik mijn telefoon terug wil moet ik binnen een termijn van 10 dagen antwoorden en €51.24 betalen voor een telefoon die ik in JANUARI 2015 bij jullie heb besteld!
Dit is bijna 60 euro en ik heb er helemaal niks aan omdat mijn telefoon het nog steeds niet doet, bij mijn eigen PROVIDER TELE2!

Er gaat toch iets mis als KPN mij dit gratis aanbied?

Ik verwacht aangezien mijn telefoon nog geen jaar oud is en opeens niet meer aan ging toch echt een nieuwe telefoon en ik ontvang hier graag antwoord op. Ik heb jullie net ook aan de telefoon gehad, maar de persoon die ik aan de telefoon had die wist het niet..

kortom. ik ben erg teleurgesteld en ontvang graag z.s.m. een antwoord.

echt waardeloos.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Badge +5
Belachelijk nog steeds vragen die gasten bijna a 52 euro plus verzendkosten om je telefoon niet gerepareerd terug te krijgen van Pro-assist. Dit veranderd echt nooit en onbegrijpelijk dat Tele2 nog steeds wil samenwerken met die Pro-assist schurken op deze manier. Zijn al zoveel klachten over geweest.

Tip: Je kunt ook Samsung nog proberen, maar dan moet je wel eerst je telefoon terug krijgen. Nou Tele2 laat eens zien dat je om je klanten geeft en haal die telefoon kosteloos terug!
http://www.samsung.com/nl/info/contactus.html