beantwoord

S8+ doet het niet meer na een nacht opgeladen te hebben

  • 9 oktober 2017
  • 8 reacties
  • 129 x bekeken

Mijn S8+ doet het niet meer nadat hij een avond heeft opgeladen.
Wanneer hij wordt opgeladen gaat er geen LED branden.
Verschillende USB-C kabels geprobeerd, andere adapters geprobeerd, helaas zonder succes.
Wanneer hij aan m'n laptop zit gebeurt er ook niets, zowel op het toestel als op de laptop.
Verschillende toetscombinatie's werken ook niet, er gebeurt niets.
Het poortje is schoon (deze heb ik vrij gemaakt van stof e.d.) en hij doet het nog steeds niet.

Het toestel heb ik bij Tele2 vandaan, moet ik deze terug brengen of zeggen ze dan dat ze hier niets mee kunnen? Ik heb hem sinds de release in Mei 2017.
icon

Beste antwoord door eric 9 oktober 2017, 08:43

Je kunt direct bij Samsung repair shops terecht, of hem laten ophalen bij jou thuis voor reparatie.
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon-laten-repareren/
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Ja, die kun je meenemen, daar staan alle gegevens in die ze nodig hebben.

Dank je wel!
Badge
Ja, die kun je meenemen, daar staan alle gegevens in die ze nodig hebben.
Dat klopt inderdaad. Op de site van Samsung zie je waar je allemaal terecht kunt.
Een van de servicepunten zit inderdaad in onze shop in Den Haag.
Je bon/bevestiging is het aankoopbewijs en garantiebewijs, dus als je die meeneemt heb je alles wat nodig is.

Groetjes, Kim


Dus, het contract dat ik in .pdf formaat heb gekregen is voldoende?
Hier staat het IMEI, S/N, naam e.d. in.
Badge
Dat klopt inderdaad. Op de site van Samsung zie je waar je allemaal terecht kunt.
Een van de servicepunten zit inderdaad in onze shop in Den Haag.
Je bon/bevestiging is het aankoopbewijs en garantiebewijs, dus als je die meeneemt heb je alles wat nodig is.

Groetjes, Kim
Ik zie dat je al een antwoord hebt gekregen, super!
Als je daarop nog aanvullende vragen hebt hoor ik het graag van je.

Groetjes, Kim


Misschien heb je nog aanvullende informatie?
Ik hoorde dat er in Den Haag een filiaal zit met een repair shop officieel van Samsung, ik ga daar vanmiddag heen. Is het contract voor mijn abonnement genoeg als 'bewijs' of 'bonnetje' ?
Badge
Ik zie dat je al een antwoord hebt gekregen, super!
Als je daarop nog aanvullende vragen hebt hoor ik het graag van je.

Groetjes, Kim
Je kunt direct bij Samsung repair shops terecht, of hem laten ophalen bij jou thuis voor reparatie.
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon-laten-repareren/


Ga ik doen, dank je wel.
Reputatie 7
Badge +4
Je kunt direct bij Samsung repair shops terecht, of hem laten ophalen bij jou thuis voor reparatie.
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon-laten-repareren/