beantwoord

S22 Ultra preorder Galaxy Buds Pro afgewezen door Samsung

  • 14 April 2022
  • 7 reacties
  • 184 x bekeken

Ik heb ook de S22 Ultra preordered via Tele2 en kreeg vandaag antwoord nadat ik via de klantenservice van Samsung geïnformeerd heb naar de status van mijn aanvraag:

 

"Helaas moeten we je teleurstellen,

 

Beste Lex,

Onlangs heb je deelgenomen aan onze Galaxy S22 Ultra 5G promotie met registratienummer NLD6131732PDPCQ. Omdat je deelname niet aan de voorwaarden voldeed hebben we je enige tijd geleden per e-mail gevraagd je gegevens aan te passen. Inmiddels is die datum verstreken. Daarom kunnen we je deelname helaas niet meer goedkeuren.

De reden hiervoor is:

Er is geen winkel zichtbaar (of leesbaar) op de kopie van het aankoopbewijs.”

 

Vier Samsung telefoons op rij gekocht en dan zo afgescheept worden. Direct na aankoop het formulier ingevuld, overal screenshots van gemaakt bevestigingsmail, foto's van het serienummer  etc. etc. Ben erg teleurgesteld op zijn zachts gezegd. 6 april heb de aankoopnota gekregen en gisteren opgestuurd naar Samsung.

 

Kunnen jullie nog iets doen Tele2?

icon

Beste antwoord door Lex001 15 April 2022, 21:14

Bekijk origineel bericht

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heel fijn Lex! 

En supertof om horen dat je het leuk vindt om dingen te lezen hier op de Community. Reageer of schrijf vooral mee waar je wil! 😎

Nog heel veel plezier gewenst met je nieuwe Buds! 

Goed nieuws, heb eindelijk de oortjes bemachtigd. Ben er heel blij mee. Bedankt Samsung. Weer een ervaring rijker.

Reputatie 5
Badge +6

Ik duim met je mee, @Lex001! Hopelijk kun je de oortjes toch nog bemachtigen. Als wij nog iets voor je kunnen doen, laat je het ons dan weten middels een nieuw topic? Mocht je actief op het forum willen blijven, wellicht kun je andere klanten helpen met hun vragen! 😊

Ok, dank je wel.

 

Ik heb de andere topics nog even doorgelezen en heb net een nieuwe aanvraag ingediend. Je kan blijkbaar nog t/m mei je toestel registreren bij Samsung. Nu ik de hardwarefactuur heb hoop ik dat het wel gaat lukken.

 

Dit is de eerste keer dat ik meedoe aan zo'n actie. Telefoon gekocht van € 1.200 en dan moet nog net niet op je knieën om de geadverteerde "gratis" oordoppen te krijgen. De lol is er wel af moet ik zeggen en Samsung valt me vies tegen in dit opzicht.

 

Fingers crossed en fijne Pasen iedereen. P.s. leuk forum om dingen na te lezen.

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Lex001

Ik kan mij je gevoel heel goed voorstellen! Als ik je hier mee had kunnen helpen, had ik dit natuurlijk ook met alle liefde gedaan. Alleen zoals ik eerder zei is dit een actie vanuit Samsung en bepalen zij de voorwaarden. Hopelijk kom je er samen met hun uit! Want kan op dit moment niets meer voor je betekenen. 

Hopelijk heb je een goed paasweekend! 🐇

Beste Marciano, ik heb na het ontvangen van de telefoon alles ingediend bij Samsung wat ik op dat moment had, een screenshot van de bestelling bij Tele2, een foto van de telefoon en een scan van de pakbon die bij de telefoon zat.

 

Meer had ik niet op dat moment. Op 6 april heb ik de hardware factuur gekregen en eergisteren de helpdesk van Samsung gesproken, situatie uitgelegd en de hardwarefactuur via messenger opgestuurd.

 

Een dag later krijg ik de boodschap van Samsung dat ik te laat ben met insturen van de hardware nota. Erg kinderachtig.

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Lex001

 

Zoals beloofd in het andere topic zal ik hie je vraag beantwoord! Wat lastig dat Samsung aangeeft dat het aankoopbewijs niet voldoende is. Ik kijk graag met je mee wat er precies is gebeurd. Wat heb jij ingestuurd? Een screenshot van de bestelling? Normaal gesproken krijg jij vanuit ons een Hardware Factuur die voldoende zou moeten zijn om in te leveren bij Samsung. Heb jij deze ook ingeleverd? Mocht dit niet zo zijn, dan wil ik je vragen om een reactie achter te laten in ons Hardware Factuur topic! Zo kunnen @Marciano van Tele2 en ik je snel helpen. 

 



Mocht je wel de Hardware Factuur wel hebben ingediend, dan moet ik je adviseren om je vraag neer te leggen bij de klantenservice van Samsung, zij hebben namelijk deze actie bedacht en zijn dan ook verantwoordelijk voor het juist afhandelen hiervan. Je kunt Samsung bijvoorbeeld een berichtje sturen via Facebook!

Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik dat natuurlijk graag! Voor nu wens ik je nog een heel mooi paasweekend toe. 

Reageer