beantwoord

Roaming werkt niet

  • 27 July 2022
  • 5 reacties
  • 129 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties

Om te beginnen deze vraag gerust niet voor het telefoon nummer waarmee ik op dit forum geregistreerd ben. De roaming van mijn dochter werkt niet terwijl die van mijn zoon probleemloos werkt. 

Inmiddels geprobeerd

- gecontroleerd of roaming en dataverbruik etc aan staat

-Roaming Handmatig instellen mbv  toestelondersteuning  via de tele2 site uitgevoerd

-wifi en internet instellingen gereset.

 

Ik heb het vermoeden dat er bij Tele 2 iets geblokkeerd wordt, iemand hier ervaring mee?

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Groet Martin

icon

Beste antwoord door Boes 28 July 2022, 15:07

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heb je ook in de tele2 app gekeken of er blokkades staan?

Is het toevallig een nieuw abonnement waarvan er nog geen 2 facturen betaald zijn?

Probeer eens handmatig netwerken te zoeken en er dan 1 te selecteren. 

Hoi Eric bedankt voor je reactie.

Er zijn geen blokkades actief.

Abbo is al 2jaar actief, geen betalingsachterstand en nog ruim voldoende bundel beschikbaar.

Bij handmatig verbinden bij alle providers ( incl Tele 2) de melding verbergen niet mogelijk. ( 4 geprobeerd allemaal dezelfde melding)

Heb je nog meer ideeën? 

Groeten Martin

 

 

 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Boes

Wat leuk dat je op dit moment in het buitenland bent! En natuurlijk welkom op de Tele2 Commuinity. Ik ben heel blij dat je zelf al een aantal dingen hebt geprobeerd om roaming weer aan de praat te krijgen. Graag kijk ik met je mee in de systemen om te zien of er aan onze kant iets niet goed staat. Wil je mij de volgende gegevens opsturen van het abonnement van je zoon middels een privébericht naar mij? Het telefoonnummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van het IBAN nummer? Dan ga ik direct met je meekijken! 

Bedankt dat je wil helpen Johrick.

PB gestuurd

 

Groeten

Martin

Dank Eric en Johrick voor de hulp.

Ik dacht dat ik alles al geprobeerd had maar de oplossing was toch eenvoudig. 4g uitschakelen en de voorkeur op 3g zetten was voor ons de oplossing.  Bedankt voor de snelle hulp, mijn dochterer is  heel erg blij met jullie

Groeten

 

Martin

Reageer