beantwoord

Reparatieservice voor batterij die snel leeg is

• 18 september 2015
  • 7 reacties
  • 326 x bekeken

had een vraag.

Als ik contact op neem met jullie om mijn telefoon na tekijken krijg je dan een leen toestel.
Ik moest telefoon vandaag 3 keer opladen dit is niet normaal meet. Me telefoon is pas 8 maanden oud.

En hij loopt ook vaak vast
icon

Beste antwoord door jlthkoch 18 september 2015, 21:40

Als je contact opneemt met Tele2 moet je de telefoon opsturen ter reparatie en krijg je géén leentoestel. Hiervoor zijn aparte verzekeringen af te sluiten, maar niet bij Tele2.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Als je contact opneemt met Tele2 moet je de telefoon opsturen ter reparatie en krijg je géén leentoestel. Hiervoor zijn aparte verzekeringen af te sluiten, maar niet bij Tele2.
De reparatie valt wel onder de garantie van mijn abonnement en garantie toch?
Reputatie 7
Als het defect niet door jou zelf is veroorzaakt valt het onder garantie. Er mag dus géén vochtschade, valschade, drukschade zijn.
Reputatie 6
Badge +1
Hangt van de GSM af zie bijv. dit ouwe bericht
https://forum.tele2.nl/smartphones-instellingen-184/aanspraak-maken-op-de-garantie-mijn-batterij-26760

Acht maanden valt buiten de garantie op de accu (6maanden) hierboven, dat is een coulance gevalletje wegens slechte badge accu's. Het is van belang bij vraagstelling alle relevante gegevens te vermelden. Dan krijg je een beter antwoord imho.
Normaliter (neem aan dat je geen S4 heb) zal je inderdaad eerst naar Tele2 moeten voor een reparatieformulier ect.
Ik ben wel benieuwd wat voor toestel je hebt!
Ik heb de Samsung galaxy alpha. Vanaf begin al problemen maar nooit storend. Maar nu wel!
Reputatie 6
Badge +1
Ok, dat is duidelik. Er zijn meer meldingen van een mindere accuduur bij dit type. Inderdaad laten repareren.
Reputatie 7
Voor alle telefoons geldt: Ook na 8 maanden bestaat er nog recht op een goed-werkende batterij. Zonder batterij heb je namelijk geen bruikbare telefoon meer. En je mag er vanuit gaan dat je telefoon méér dan 8 maanden te gebruiken is. Dat blijkt ook uit dit topic waar naar verwezen wordt!
Hangt van de GSM af zie bijv. dit ouwe bericht
https://forum.tele2.nl/smartphones-instellingen-184/aanspraak-maken-op-de-garantie-mijn-batterij-26760