beantwoord

Reparatie Sony xperia M2

• 30 januari 2015
  • 1 reactie
  • 79 x bekeken

Hallo,

Ik heb bij Tele2 de Sony xperia m2 aangeschaft die gister bij mij is binnengekomen en heb facebook en whatsapp gedownload waarbij een paar problemen voor kwamen. Als ik een berichtje op whatsapp van iemand krijg en ik wil terug reageren duurt het heel lang voor dat het toetsenbord tevoorschijn komt en hij verdwijnt telkens zodat ik niks terug kan schrijven. Als ik op facebook wil dan duurt het een paar seconden of hij springt weer terug naar het beginscherm.

Wat kan ik hier tegen doen?
A.G.
icon

Beste antwoord door Velma van Tele2 1 februari 2015, 08:20

Hoi anoeska,

Vanwege privacy heb ik je gebruikersnaam gewijzigd.

Leuk dat je bij ons je nieuwe telefoon hebt besteld. Het is erg balen dat je nu merkt dat sommige functies het niet helemaal goed doen. Heb jij je telefoon via onze wesite besteld, of via onze klantenservice? In dat geval zou je gebruik kunnen maken van de reparatieservice. Hier vind je alle verderre informatie daarover. Laat je me weten of het zo lukt?

Groetjes,

Velma
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +5
Hoi anoeska,

Vanwege privacy heb ik je gebruikersnaam gewijzigd.

Leuk dat je bij ons je nieuwe telefoon hebt besteld. Het is erg balen dat je nu merkt dat sommige functies het niet helemaal goed doen. Heb jij je telefoon via onze wesite besteld, of via onze klantenservice? In dat geval zou je gebruik kunnen maken van de reparatieservice. Hier vind je alle verderre informatie daarover. Laat je me weten of het zo lukt?

Groetjes,

Velma