vraag

reparatie S9+

  • 26 maart 2018
  • 1 reactie
  • 155 x bekeken

Hallo Tele2,

ik heb de Samsung s9+ mogen ontvangen op 16-03 alleen deze was gelijk alweer kapot. Er was een defect in het scherm. hiervoor heb ik meermaals contact met jullie opgenomen en ik kreeg toen de opdracht om hem op te sturen ter reparatie naar Dynafix. Dit heb ik dan ook woensdag de 22ste gedaan.

de track and trace systeem van Dynafix heb ik nauwlettend in de gaten gehouden en nu krijg ik het volgende bericht;

Servicepartner: Status: Reparatie doorgegeven voor credit: De reparatie is afgebroken. Er wordt een vervangend toestel naar je verstuurd.

wat kan ik hiervan verwachten? Een refurbished S9+ op gewoon een nieuwe?

met vriendelijke groeten,

Raymond

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 1
Badge
Hoi Raymond

Welkom op dit forum. Je kan in dit geval gewoon een nieuw toestel verwachten.

Groet Emiel