beantwoord

reparatie mobiel

• 6 maart 2016
  • 12 reacties
  • 1341 x bekeken

Hallo.
Ik heb mijn telefoon opgestuurd vanmorgen omdat deze af en toe niet goed reageert nu is het zo dat deze telefoon gekocht is op 15 februari 2016 ik wil graag weten of ik een nieuwe kan krijgen want volgens het reparatie center word deze gewoon gemaakt. Ik vind dit schandalig omdat deze telefoon net 2 weken oud is en ik er 3 jaar mee moet doen.
Graag zou ik een goede oplossing willen
want het is namelijk zo dat als ik mijn mobiel in de winkel had gekocht ik gewoon een nieuwe zou krijgen.
Met vriendelijke groeten Mandy Hazelaar
icon

Beste antwoord door eric 6 maart 2016, 16:56

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/telefoon-reparatie/
Je kunt je telefoon ook op laten sturen door één van onze winkels. Ga in dat geval naar een Tele2 winkel bij jou in de buurt, op deze pagina vind je locaties en openingstijden.

Dan kun je het aan een Tele2 medewerker laten zien. Of maak een filmpje van wat er gebeurt met je toestel als de fout optreed.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Hij is trouwens gisteren aan gekomen bij dynafix
Badge +5
Dat je altijd maar direct een nieuw product krijgt bij een defect is een mythe.
Een verkoper mag zelf beslissen of hij het direct vervangt of opstuurt ter reparatie. Uitgangspunt blijft dat hij het
probleem goed voor jou oplost. Dit geld ook in winkels. De verkoper beslist of hij het laat repareren voor je als dat goedkoper is voor hem
of dat hij je gewoon een nieuwe meegeeft.
Veel winkeliers ruilen het direct om omdat dat makkelijker en sneller is en hij het defecte product bij de fabrikant achteraf gewoon laat omruilen. En ook meteen als extra service naar de klant toe.

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is

Het kan nog steeds zo zijn dat je een nieuw exemplaar terugkrijgt. Dit ligt maar net aan de afspraken die Dynafix met de fabrikant heeft en wat het garantiebeleid van die fabrikant is.
Het probleem is niet steeds aanwezig. En aangezien dynafix een heel slecht bedrijf blijkt te zijn wil ik graag weten hoe of wat want heb geen zin om een onbeschadigde telefoon beschadigd terug te krijgen
Reputatie 7
Badge +4
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/telefoon-reparatie/
Je kunt je telefoon ook op laten sturen door één van onze winkels. Ga in dat geval naar een Tele2 winkel bij jou in de buurt, op deze pagina vind je locaties en openingstijden.

Dan kun je het aan een Tele2 medewerker laten zien. Of maak een filmpje van wat er gebeurt met je toestel als de fout optreed.
Badge +5
Ja, Dynafix laat veel te wensen over, maar het is niet allemaal ellende. Kan best zijn dat ze het probleem niet eens constateren en je hem niet gerepareerd retour krijgt. Of hij is gewoon keurig gerepareerd.

Welk merk is de telefoon eigenlijk? Als het een Apple is en je bent niet tevreden als je telefoon terugkomt kun je direct naar Apple hun winkels gaan of ze bellen. Meestal ruilen ze hem dan alsnog gewoon om.
Samsung is ook de moeilijkste niet en heeft ook repair centers waar je persoonlijk terecht kan.

Je telefoon is nu al bij Dynafix, wacht eerst maar eens even af wat er gebeurt of wat ze zeggen.
Samsung s6 edge
En het probleem is er niet altijd dit heb ik er duidelijk bij vermeld
Reputatie 7
Badge +5
En het probleem is er niet altijd dit heb ik er duidelijk bij vermeld

Dat is altijd moeilijk om een intermittend probleem op te lossen.
Maar goed, je zult Tele2 toch de kans moeten geven om het probleem op te lossen, zo werkt dat nu eenmaal.
Reputatie 7
Badge +4
En anders Samsung eens een berichtje sturen. ZIj hebben ook eigen reparatie centra waar je terecht kan.
Bedankt voor jullie hulp
Badge +5
Graag gedaan en ik hoop dat je je toestel snel en goed werkend terug krijgt.
Dat hoop ik ook