Reparatie iPhone Tele2

• 19 april 2016
  • 2 reacties
  • 164 x bekeken

Langer dan een maand geleden is mijn iPhone van de Tele2 stuk gegaan uit het niets. Na onderzoek hierover te hebben gedaan bij de iPhone store bleek de hele telefoon het niet meer te doen terwijl deze nieuw was. Hiermee ben ik op 1 april naar Tele2 gegaan en mij is verteld dat ik een nieuwe zou krijgen. Alsnog moest ik mijn iPhone verzenden voor reparatie. Ik zou de nieuwe iPhone binnen twee weken ontvangen maar helaas heb ik nog niks te horen gekregen. Ik zou graag willen weten waarom het zolang duurt en waarom het überhaupt verstuurd is voor reparatie terwijl mij is verteld dat ik een nieuwe zou krijgen. Ik vind het onprofessioneel, onnodig en wil graag weten hoe het zit.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De garantie voorwaarden in Nederland zijn niet dat een product direct voor een nieuw product wordt omgeruild. Je moet de leverancier de gelegenheid geven het te repareren. Indien dit niet kan, dan moet je een nieuw exemplaar krijgen.
Als het goed is heb je de procedure gevolgt om hem gratis op te sturen. Dan heb je ook een referentienummer gehad waarmee je de status van je reparatie online kunt volgen.
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/telefoon-reparatie/
Reputatie 5
Badge +3
Hoi MG. Blanco,

Ben je eruit gekomen met de hulp van eric?

@ eric, bedankt voor het meedenken!

Groet, Trinh