vraag

Reparatie Dynafix. Samsung Galaxy gold. Klacht toestel

• 20 juli 2017
  • 5 reacties
  • 195 x bekeken

Mobiel naarDynafix gestuurd. Klacht was telefoon wil niet meer laden. Krijg bericht. In het display zitten barsten. Wel vreemd. Zonder barsten opgestuurd. In een luchtkussen en in doosje verpakt met veel tape erom heen. Ksten €201 inclusief. De nieuwste update. Updaten kun je zelf wel. Had ik van tevoren maar gekeken naar de klachtenregen . Iedereen krijgt dezelfde mededeling,dat het display niet deugd.
Snap niet dat Tele2 met Dynafix nog zaken doet.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Badge
Wat een raar verhaal! Dat mag natuurlijk niet gebeuren.
Heb je al contact opgenomen met Dynafix om het een en ander te controleren?

En is je toestel inmiddels wel in goede staat terug?

Groetjes, Kim
Nog niet gedaan. Er is weinig keuze. Betalen of laten afvoeren. Gezien de reacties van andere personen heb je geen poot om op te staan. Zelfs bij kassa/radar komen ze slecht uit de bus. Hij zal vandaag wel worden terug gestuurd hoop ik. Breng hem wel ergens anders heen.
Reputatie 7
Badge +2
Heb je foto's van het toestel gemaakt voor het inpakken? Dat is erg handig aangezien als je telefoon opgehaald of opgestuurd wordt, kunnen er geen aantekeningen over de telefoon gemaakt worden.

Ik zou contact met dynafix nemen, als ze niet thuis gegeven, even bij juridisch loket informeren hoe verder.

In NL is zo dat de verkoper verantwoordelijk voor de garantie is, maar in het geval van Samsung presteren ze een garantie service met DrMobile en veel verkopers verwijzen je naar dit service, gewoon omdat het sneller is, normaal gesproken is je telefoon binnen 3 dagen klaar ipv 4 weken.

Dan moet je ook vragen wie moet wat bewijzen,
Moet jij bewijzen dat je telefoon in orde was toen je het gestuurd heeft, of moet dynafix bewijzen dat het toestel kapot is aangekomen?
Reputatie 7
Badge +5
Ik wil een theorie deponeren.
Om een usb module te vervangen moet het scherm eraf, en dat kan mis gaan.
Oops scherm gemold door het wippen van het scherm, ach dan zeggen we dat hij beschadigd aangekomen is.

Zomaar een theorie waarvan ik niet zeg dat dat zo is.
Badge
Er is al enige tijd niet gereageerd en daarom zal dit topic gesloten hebben.
Als er nog andere vragen zijn kan er een nieuw topic gestart worden.

Groetjes, Kim