REPARATIE DYNAFIX ELLENDE - Is een betalingregeling mogelijk of niet?

  • 18 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 183 x bekeken

Mijn Samsung Galaxy S7 EDGE heb ik 2 weken geleden ter reparatie aangemeld en naar Dynafix opgestuurd. Terwijl Dynafix mijn toestel had, heb ik meerdere keren gebeld en gemaild over de mogelijkheid of ik de rekening in termijnen kan betalen. Mijn emails worden genegerd en tijdens mijn gesprekken krijg ik "Ik weet het niet", "we zullen je email beantwoorden" of helemaal niets.

Het gaat om een bedrag van € 404,95 en als student kan ik dit niet gelijk betalen.

Nu is mijn toestel bij de Tele2 filiaal waar ik mijn toestel heb ingeleverd en kunnen zij niet zeker zeggen hoe ik moet betalen.

Nu is mijn vraag kan ik het bedrag in termijnen betalen of ik ben ik nu mijn toestel kwijt.
Ik ben al jaren klant bij Tele2 en dit is de eerste keer dat ik dit soort flauwekul meemaak.

Gr Dahir

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
reparaties kun je niet in termijnen betalen.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Dahir,

Wat vervelend je situatie. Je zou toch echt even nogmaals contact met hen moeten opzoeken. Wat eric zegt klopt trouwens. Heb je ondertussen iets gehoord?

Vriendelijke groet,
Trinh