vraag

reparatie duur

• 3 februari 2019
  • 8 reacties
  • 762 x bekeken

Hoelang duurt het eigenlijk voor je een nieuw toestel (nokia 7 plus ) krjjgt als het defecte toestel onder garantie niet meer te repareren is ????
Ik ben de mijne al meer dan een maand kwijt. Dynafix zegt dat ik daar over contact met Tele2 moet nemen en Tele2 zegt dat ik bij Dynafix moet zijn.
Wordt dus van het kastje naar de muur gestuurd. Zal waarschijnlijk pas een ander krijgen als ik met Kassa of zo iets op de stoep sta.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dat helpt zeker. Recent was er nog zo'n voorbeeld bij kan niet waar zijn. Maar heb je formeel in de dynalogic webportal staan dat toestel reparatie is afgerond of zo?
ik krijg de vermelding dat mijn reparatie niet bekend is, heb daar contact over gehad maar volgens dynafix ligt het aan mijn browser, heb verschilende browsers geprobeerd maar allemaal het zelfde resultaat. Gelukkig heb ik alle enails nog inclusief de email met de ontvangst bevestiging.
Reputatie 5
Badge
Hi hkreeft! Even ter opheldering: je geeft aan dat het toestel niet onder garantie gerepareerd kan worden. Je krijgt dan doorgaans óf een prijsopgave, óf een bericht dat er een creditering naar ons wordt overgemaakt.

Welke van de twee is hier van toepassing? Of speelt er nog iets anders?
Het toestel valt onder garantie maar volgens dynafix is hij niet te repareren en hebben ze hem naar de fabrikant gestuurd die heeft toegezegd dat ze hem crediteren, maar vervolgens hoor ik totaal niets meer.
Reputatie 5
Badge
Het toestel valt onder garantie maar volgens dynafix is hij niet te repareren en hebben ze hem naar de fabrikant gestuurd die heeft toegezegd dat ze hem crediteren, maar vervolgens hoor ik totaal niets meer.

Helder! Ik wil graag even meekijken maar heb daarvoor nog wat info nodig. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Je voor- en achternaam
- Je adres inclusief postcode en woonplaats én je geboortedatum
- IMEI nummer van het defecte toestel
- Emrox ID of Samsung ID
- Crediteringsnummer (deze vind je in de mail)
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Ik zie je gegevens tegemoet!
En toen werdt het weer akelig stil ☹️
En probleem opgelost ?
Reputatie 5
Badge
En probleem opgelost ?

Ik zag het, fijn zeg! Hopelijk krijg je snel je vervangende toestel 🙂

Reageer