beantwoord

Reparatie

• 16 november 2016
  • 1 reactie
  • 97 x bekeken

Sinds november vorig jaar (2015) heb ik een iPhone 6s. Prima toestel, niks aan de hand. Tot een paar weken geleden, het toestel valt opeens uit en wanneer ik de telefoon weer aan wil zetten, krijg ik de melding dat de batterij leeg is. Wanneer ik de telefoon oplaad of even later weer aan zet, start het gewoon op en heeft het een prima batterijpercentage. Helaas valt hij erna weer uit als hij niet in ingestoken.. Dat vond ik al erg genoeg, maar nu doet sinds een paar dagen ook de touch ID niks meer. Ik heb al geprobeerd een nieuwe vingerafdruk in te stellen, maar het toestel registreert dit niet omdat er geen aanraking verwerkt kan worden.

Aan de hand van deze klachten wilde ik mijn toestel graag opsturen naar Dynafix, maar net las ik op het forum dat iemand hetzelfde accuprobleem had en dat deze persoon een hoge prijsopgave kreeg omdat Dynafix niet aan deelreparaties doet en ook het scherm en de behuizing van het toestel beschadigd waren. Nu is het probleem bij mij dat mijn telefoon een halfjaar geleden ook gevallen is, waardoor er scheurtjes in het glas (scherm) zitten. Dit is echter geen oorzaak geweest voor de problemen die ik nu heb, omdat deze problemen pas een tijdje geleden zijn begonnen.
Nu vraag ik me af of ik ook verplicht ben het scherm te laten repareren, terwijl dit niets te maken heeft met de klachten. Of kan ik het toestel gewoon opsturen met vermelding van de klachten zodat alleen daarnaar gekeken wordt? Ik zit namelijk niet te wachten op een hoge prijsopgave..
icon

Beste antwoord door scca 16 november 2016, 13:35

Als je de mogelijkheid ga dan langs een applestore met dynafix wil je zo wie zo niks te maken hebben.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 2
Badge
Als je de mogelijkheid ga dan langs een applestore met dynafix wil je zo wie zo niks te maken hebben.