beantwoord

Reparatie

• 17 september 2015
  • 2 reacties
  • 126 x bekeken

Ik heb twee weken geleden mijn telefoon opgestuurd voor reparatie, ik het het hier over een Iphone 5. Vooraf heb ik gemeld dat ik laadproblemen heb met de Iphone en dat ik op Apple een hardware test heb gedaan via de E-mail. Hieruit bleek dat mijn batterij vervangen moest worden. Dit heb ik gemeld tijdens het gesprek aan de telefoon met een van jullie medewerkers. Dus ik mijn telefoon opgestuurd voor reparatie. Twee weken later komt die weer terug. Blijkt dus dat het laadprobleem is opgelost. Maar dat er nog steeds een batterij in zit die vervangen moet worden. Ik had voor de zekerheid toch even een hardware test gedaan omdat ik vond dat de batterij heel snel leeg ging. Ik vind het slecht dat jullie tijdens het onderzoeken van mijn telefoon hier niet achter zijn gekomen. Terwijl ik het vooraf nog gemeld had. Ik vraag me af wat jullie hier aan willen doen. Ik zit er namelijk niet te wachten om mijn telefoon weer 2 weken kwijt te zijn. Aangezien mijn abonnement gewoon doorloopt en ik ook betaal voor toestelkosten. Maar zo valt er dus al een maand af dat ik mijn Iphone niet kan gebruiken. Maar betalen moet ik wel.
icon

Beste antwoord door eric 19 september 2015, 13:20

Als je toestel al uit garantie is kun je ook gewoon een GSM shop in de buurt proberen. Dat zijn voor hen standaard klusjes en vaak een stuk goedkoper dan de officiële fabrieks reparateurs.

Je sim in een tijdelijk oud, ander toestel stoppen is natuurlijk ook een idee.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als je toestel al uit garantie is kun je ook gewoon een GSM shop in de buurt proberen. Dat zijn voor hen standaard klusjes en vaak een stuk goedkoper dan de officiële fabrieks reparateurs.

Je sim in een tijdelijk oud, ander toestel stoppen is natuurlijk ook een idee.
Reputatie 7
Volgens mij staat dit topic dubbel op het forum, onder twee accounts??