vraag

Redeem/Tele2 houdt zich niet aan afspraken

• 7 augustus 2019
  • 8 reacties
  • 317 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 4 reacties
Beste,

25 juli heb ik twee IPhones naar Redeem verzonden. Via de PostNL track en trace kon ik zien dat deze al op 27 juli zijn ontvangen. Echter heb ik geen ontvangst bevestiging of waarde bepaling ontvangen via SMS zoals hieronder op de tele2 site beschreven:

Je krijgt binnen 3 werkdagen na ontvangst van je telefoon een sms met de bevestiging van de waarde. Is deze direct in orde, dan heb je uiterlijk 4 werkdagen later het geld op je rekening. Hier hoef je verder niks voor te doen.

Ik ben hier zelf achteraan gegaan en kreeg van een medewerker per mail te horen dat de telefoons inderdaad waren aangekomen en de waarde al was bepaald. Echter heb ik tot op heden nog geen geld ontvangen. Ook op mijn mail wanneer het geld wel wordt gestort, heb ik geen reactie ontvangen.

Ik vind het erg vervelend dat bovenstaande afspraak op de tele2 site niet wordt nagekomen en ik hier zelf achteraan moet. Ik heb 2 producten met behoorlijke waarde onder deze voorwaarden opgestuurd, er wordt zelfs beloofd dat ik geen actie voor het ontvangen van mijn geld hoef te ondernemen. Juist omdat ik tevreden klant ben van tele2, had deze dienst mijn volle vertrouwen. Helaas wordt dit absoluut niet waar gemaakt. Ik raad eenieder die overweegt zijn oude toestel bij Redeem in te leveren met klem af. Omdat Redeem zowel telefonisch als per mail vrijwel onbereikbaar is, verwacht ik een snelle oplossing vanuit Tele2. Ik hoop dat u hier voor mij achteraan gaat en ik mijn geld deze week nog tegemoet mag zien.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Anke

8 reacties

Reputatie 6
Badge
@anke4

Welkom op het forum van Tele2,

Ik wil er graag achteraan gaan voor je,
Ik kan echter geen belofte doen dat je deze week je geld krijgt.
Redeem betaalt namelijk uit..

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
  • Naam
  • - Adres
  • - Postcode + Woonplaats
  • - Klantnummer
  • - Geboortedatum
  • - Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
  • Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Arjan .
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,

Arjan
Beste Arjan,

Is er al een update? Ik heb RedeemNL vanochtend nogmaals gemaild, want er was nog geen respons gekomen op mijn mail. De betalingstermijn is inmiddels verstreken.

Ik hoor graag van u!
Reputatie 6
Badge
Hoi @anke4

Ik helaas nog geen update gehad van mijn collega, buiten dat de case bij Redeem is neergelegd.

Groet,

Arjan
Beste @Arjan van Tele2 ,

Ik heb helaas nog geen geld ontvangen van RedeemNL. Zou ik een update kunnen krijgen? De 4 werkdagen zijn inmiddels ver verstreken en ik vind het nogmaals zeer vervelend dat ik hier zelf constant achteraan moet.

Ik hoop dat ik wat meer informatie mag ontvangen dan dat de case bij Redeem is neer gelegd.
Reputatie 6
Badge
Hoi @anke4

Ik heb helaas nog geen extra informatie,
Ik wacht ook op terugkoppelingen van andere partijen helaas, anders dan regelmatig navragen ( gisteren voor het laatst) kan ik niet doen helaas.
Ik kom met een update als ik meer duidelijkheid heb ontvangen.

Groet,

Arjan
Beste @Arjan van Tele2 ,

Is er al een update? Het is inmiddels een maand geleden dat ik mijn telefoons heb opgestuurd.

Inmiddels ben ik zover dat ik deze week een in gebreke stelling naar ze ga opsturen. Ik ben echt heel erg teleurgesteld in Tele2 dat ik deze energie er zelf in moet steken om mijn geld terug te krijgen. Ik had toch verwacht dat jullie meer voor mij zouden doen en oplossen. Jullie adverteren immers met de volgende tekst op de site:

Je krijgt binnen 3 werkdagen na ontvangst van je telefoon een sms met de bevestiging van de waarde. Is deze direct in orde, dan heb je uiterlijk 4 werkdagen later het geld op je rekening. Hier hoef je verder niks voor te doen.

Nogmaals, geen enkele afspraak in bovenstaande tekst is nagekomen. Ik hoop snel van je te horen.

Anke
@Petra van Tele2 Zou u mij misschien kunnen helpen? Ik heb nog steeds geen geld ontvangen helaas.
Reputatie 4
Badge
@anke4 Mijn collega heeft je gegevens doorgezet maar helaas hebben we tot op heden geen update voor je. Ik begrijp dat het vervelend is en we zijn druk in gesprek met Redeem hierover. Ik kan je alleen maar om even geduld vragen. Zodra er meer informatie is zal Arjan je hierover berichten.

Groet Petra

Reageer