vraag

Redeem/Dynafix

  • 15 december 2019
  • 4 reacties
  • 147 x bekeken

Ik heb meerdere klachten over Redeem gelezen… helaas pas nadat ik zelf mijn iPhone 7 hebt opgestuurd. Ik kreeg op 5 december een sms dat mijn telefoon aangekomen zou zijn en dat het geld over 4 werkdagen op mijn bankrekening zou staan. Ik ben nu anderhalve week verder, twee emails gestuurd, geen reactie… Ik vind het schandalig van Tele2 zelf dat ze met zo een bedrijf samenwerken. Hoe moet ik nu verder?


4 reacties

Wachten zoals je in die topics gelezen hebt, totdat Tele2 hier reageert.

 

 

 

Reputatie 4
Badge

Hoi @RVRJE 

Mijn excuses voor deze gang van zaken. Ik help je graag verder.

Zoals je hebt kunnen lezen laat Redeem een tijd niks horen en dan uiteindelijk maken zij geld over.

De reden die wij hebben gekregen is dat zij het erg druk hebben. 

Wij zijn in gesprek om het proces (opnieuw) te verbeteren. 

 

Om jouw dossier sneller op te lossen heb ik jouw gegevens nodig.

Ik geef door dat jij op een betaling wacht.

Kan je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens :

  • Naam
  • Emailadres
  • Volledige adres
  • Klantnummer 
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
  • Heb je het toestel opgestuurd? Welke datum?
  • Bericht ontvangen van Redeem dat het toestel is ontvangen?
  • Heb je je Spam gechecked?
  • Heb je bericht van Redeem dat zij het geld overmaken?
  • Zelf contact opgenomen met Redeem? Welke datum?


Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas

 

@Cypher bedankt voor jouw reactie. 

Hoi,

 

ik heb langer dan een week geleden een verzoek ingediend om mijn telefoon in te ruilen. De sms met verdere instructies heb ik ontvangen, maar tot heden heb ik de envelope nog niet ontvangen. Ik heb redeem ook gemaild, maar heb geen reactie ontvangen.

 

Hoe nu verder hiermee?

 

bedankt!

Sher,

Je kan beter je telefoon ergens andere inruilen. Redeem betaalt niet.

Reageer