beantwoord

Redeem

  • 16 August 2019
  • 4 reacties
  • 238 x bekeken

Goedemiddag,

Vorige week heb ik via de Tele2 website mijn telefoon opgestuurd naar Redeem. Inmiddels heb ik al een tijdje geleden een ontvangstbevestiging ontvangen en zou het geld naar mij over gemaakt worden. Deze betalingstermijn is inmiddels verstreken en ik heb mijn geld nog niet ontvangen. Met Redeem krijg ik geen contact en door Tele2 wordt ik weer doorverwezen naar Redeem. Via dit forum zijn anderen met hetzelfde probleem wel geholpen door Tele2 medewerkers. Graag zou ik ook geholpen willen worden en het geld zo snel mogelijk op mijn rekening ontvangen.
icon

Beste antwoord door Arjan van Tele2 19 August 2019, 09:15

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hi,

Zorg je er even voor dat je profiel is ingevuld? Met klantnummer etc. (Deze zijn alleen zichtbaar voor Tele2 medewerkers.) Op het moment zijn er geen medewerkers aanwezig op het forum en zal je de eerst volgende werkdag weer geholpen worden.
Reputatie 6
Goedemorgen @GooyersY

Welkom op het forum van Tele2

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
  • - Naam
  • - Adres
  • - Postcode + Woonplaats
  • - Klantnummer
  • - Geboortedatum
  • - Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
  • Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Arjan .
Ik zal dan deze case doorsturen, terugkoppeling daarop kan ook wel even duren.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,

Arjan
Reputatie 6
Hoi,

Is dit inmiddels opgelost?
Hoi Arjan,

het is inderdaad opgelost inmiddels.

Bedankt voor je reacties