beantwoord

Pukcode & Simkaart geblokkeerd

  • 10 juli 2016
  • 3 reacties
  • 259 x bekeken

Geachte Tele2, ik voer telkens de juiste pukcode in en vervolgens voer ik 2 keer een simcode in. Na dat ik dit heb gedaan geeft mijn mobiel aan dat ik de verkeerde pukcode heb gebruikt. De pukcode die ik gebruik, staat op een formulier die ik van jullie heb gekregen. Ik heb nog maar 1 poging over nu en weet niet wat ik moet doen. Kunnen jullie mij alstublieft zo snel mogelijk helpen want kan nu niks met mijn mobiel en ben niet bereikbaar nu.

Met vriendelijke groet,

Thomas van Breemen
icon

Beste antwoord door eric 10 juli 2016, 16:08

https://www.tele2.nl/mobiel/pukcode/
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
https://www.tele2.nl/mobiel/pukcode/
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Thomas,
Ben je er nog uitgekomen met de tip van Eric?
Ik hoor het graag van je!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Thomas,
Ik sluit je topic aangezien je niet meer bent teruggekomen. Als je toch nog ene vraag hebt, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken. :)
Groetjes Kiko