beantwoord

Pukcode kwijt, geen MijnTele2 account

  • 13 December 2021
  • 2 reacties
  • 154 x bekeken

Mijn simkaart is helaas geblokkeerd door het 3x invoeren van de  verkeerde pincode. Het originele doosje ben ik kwijt geraakt tijdens het verhuizen dus heb geen pukcode.

Mijn tele2 account kan ik niet activeren omdat het via SMS gaat. Is er nog een andere manier om aan  mijn pukcode te komen ?

Alvast bedankt, Robbin Hartemink 

icon

Beste antwoord door theocoppes 13 December 2021, 20:04

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Met een andere telefoon morgen 020-7544444 bellen. 

Of wachten tot een moderator tijd heeft om je te helpen. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Robbin Hartemink allereerst welkom op de Community! Zoals @theocoppes ook zei kan en ga ik je helpen!

Voordat ik je de pukcode mag opsturen, moet ik wel een strenge ID-check doen. Deze bestaat uit 4 vragen over je abonnement. Stuur me alvast even een privébericht met je geboortedatum, adres + postcode en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan gaan we van daar uit verder en heb je binnen no time je pukcode. 

Ik zie je berichtje graag verschijnen! :smile: