beantwoord

Pukcode

  • 27 December 2022
  • 2 reacties
  • 55 x bekeken

ik heb 3x verkeerde pincode ingevoerd. ik heb mijn kaartje waar mijn pukcode opstaat niet meer.

geprobeerd in te loggen op mijn tele2 gebruikersnaam en wachtwoord had ik opgeslagen. Maar bij inloggen geeft hij aan dat het niet klopt. en mijn emailadres niet herkend terwijl ik er wel mijn tele2 mailtjes op krijg.

icon

Beste antwoord door Des2000 28 December 2022, 07:45

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hoi,

 

Ik zou de klanten service even bellen en die kunnen je vast helpen met het verkrijgen van je puk code

020-7544444 is het telefoon nummer.

Des

Reputatie 7
Badge +12

Hey Madelaine, je wil je telefoon natuurlijk zo snel mogelijk weer gebruiken, dus we gaan je hierbij helpen! Wat @Des2000 zegt is een goede optie. Dit is namelijk de snelste manier om je pukcode op te vragen. 

Mocht je niet de mogelijkheid hebben om te bellen, dan help ik je natuurlijk ook met alle liefde verder! Stuur me dan even een privébericht met je geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. We gaan dan een strenge ID-check doen. Deze bestaat uit 4 vragen over je abonnement.

Laat je het ons weten of het via de klantenservice lukt? Anders zie ik je bericht met de gegevens graag tegemoet! 😊

Groetjes,

Marciano

Reageer