beantwoord

Productcode niet duidelijk

• Is lekker bezig
  • 5 reacties
Hallo,

Ik heb zojuist mijn Samsung Galaxy S9 ontvangen en ik ben er behoorlijk blij mee alleen met de cashback actie van samsung heb ik problemen. Ik probeer mijn productcode te vinden alleen die staat nergens. Ik heb een paar opties en ik ben bang dat ik het fout doe.
Dit zijn de mogelijke opties van de S9 (64GB) die ik heb besteld.
Ik heb een beetje gekeken op internet en de laatste paar letters van de code hebben met de provider te maken alleen ik weet nog niet echt waar TNL en E32 voor staan.
Graag advies.
Het gaat hier om deze telefoon
https://www.mobiel.nl/smartphone/samsung/galaxy-s9
Samsung Galaxy S9 64GB Dual SIM

En ik had nog een vraagje.
Als ik de barcode die achterop de telefoon is geplakt weghaal en ergens anders leg/plak, gaat de garantie dan weg?

Dit zijn de productcodes waar ik uit moet kiezen:
SM-G960FZKDPHN Galaxy S9
SM-G960FZBDPHN Galaxy S9
SM-G960FZKHPHN Galaxy S9
SM-G960FZPDPHN Galaxy S9
SM-G960FZAHPHN Galaxy S9
SM-G960FZDDPHN Galaxy S9
SM-G960FZDDTNL Galaxy S9 64GB
SM-G960FZBDTNL SM-G960F/DS
SM-G960FZPDTNL SM-G960F/DS
SM-G960FZKDTNL SM-G960F/DS
SM-G960FZKDE32 SM-G960F/DS

Bedankt!

icon Beste antwoord door Rena Chan 31 augustus 2018, 00:14

Beetje mosterd na de maaltijd, maar je sku code staat aangegeven in de sticker in je doos.

Die sticker op je telefoon kun je gewoon weg gooien, voor garantie heb je alleen de bon en het toestel nodig 🙃

BTW mobiel.nl heeft een akkoord met Samsung om toestellen te verkopen als je voor een abonnement kiest, denk ik niet dat ze nog import toestellen verkopen, Tele2 laat het niet toe, en Samsung zou daar ook niet blij van worden.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Waar heb je de telefoon gekocht? Via andere webwinkels dan Tele2, b.v. mobiel.nl of belsimpel.nl worden er wel eens grijze import modellen geleverd.
Ik heb hem op mobiel.nl gekocht en wat bedoel je met grijze import modellen? Als je de kleur bedoelt, hij is zwart.
Reputatie 7
Badge +4
Daar bedoel ik mee dat ze wel eens modellen leveren die niet voor de Benelux markt bedoeld zijn (goedkoper uit het buitenland geimporteerd) Alleen die benelux versies doen mee met de cash back.
Als jii een 4G verbinding (even wifi uit) hebt en je gaat bellen, zie je dan nog steeds 4G, of wordt het dan 3G? Bellen over het 4G netwerk van Tele2 werkt alleen met 'officiele Benelux' toestellen.
Momenteel werkt mijn 4G nog niet want ik heb nummerbehoud aangevraagd en dat duurt nog tot 4 september maar op mobiel.nl staat duidelijk dat ik €100 terug krijg, zelfs in de e-mail en de site staat ook bij de deelnemende webwinkels.
Reputatie 7
Badge +4
Ok, bel mobiel.nl morgen dan even. Kunnen ze je vast verder helpen. Zij zijn de verkoper van je telefoon, dus ook vragen over garantie moeten zij kunnen beantwoorden.
Update: Ik heb gekeken via de telefoon instellingen en het bleek PHN te zijn en door de productcode op te zoeken op het internet heb ik gezien dat het SM-G960FZKDPHN was.

Bedankt voor je hulp!
Reputatie 7
Badge +2
Beetje mosterd na de maaltijd, maar je sku code staat aangegeven in de sticker in je doos.

Die sticker op je telefoon kun je gewoon weg gooien, voor garantie heb je alleen de bon en het toestel nodig 🙃

BTW mobiel.nl heeft een akkoord met Samsung om toestellen te verkopen als je voor een abonnement kiest, denk ik niet dat ze nog import toestellen verkopen, Tele2 laat het niet toe, en Samsung zou daar ook niet blij van worden.

Reputatie 5
Badge
Hoi Henkfrf

Mooi dat het is opgelost!

Ik sluit daarom dit topic

Groet,

Arjan