beantwoord

Problemen simkaart activeren

• 22 december 2015
  • 8 reacties
  • 210 x bekeken

Hoi,

Door slechte planning heb ik een paar maanden een overlappend abonnement gehad bij twee providers. Mijn tele2 simkaart heeft dus een aantal maanden ongeactiveerd in de la gelegen.
Nu ik gisteren mijn simkaart in een nieuwe, simlockvrije iphone probeerde te stoppen, kreeg ik uiteindelijk te zien dat ik "Geen Service" heb. Mijn telefoon herkent de simkaart wel, ik moet mijn pincode invoeren, maar vervolgens herkent hij geen telefoonnummer en heeft mijn telefoon geen bereik.
Wanneer ik mijn simkaart via de website van tele2 probeer te activeren, staat er dat mijn simkaart al geactiveerd is!

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Groetjes,

Nina
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 27 december 2015, 14:06

Dat is vervelend, Nina! Wil je mij jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer sturen via een privébericht? Dan kijk ik even hoe het er vanaf onze kant uitziet.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

En ohja, ik heb hem al gereset, opnieuw ingesteld, aangesloten aan itunes, roaming staat aan en de aanbiederkeuze staat op automatisch.
Reputatie 4
Badge +3
Hi Nina,

Heb je onze instellingen al op jouw telefoon gezet via de toestelhulp?

Groetjes,
Rick
Ja, dat heb ik gedaan!

Groetjes Nina
Reputatie 4
Badge +3
Hai Nina,

Goed dat je dat hebt gedaan, maar kun je mij vertellen of het nu dan wel of niet werkt?
Zo niet, zou je nog wat anders voor mij willen proberen? Wil je voor mij gaan naar Instellingen > Mobiel netwerk > Simapps > Tele2 menu > SIM instellen? Kies dan vervolgens voor 'automatische SIM selectie'. Als je hierna niet meteen bereik hebt, wil ik je vragen de telefoon opnieuw te starten en kijken of het daarna werkt. Ik ben benieuwd naar jouw reactie.

Groetjes,
Rick
Die instellingen komen niet te voorschijn op mijn iPhone wanneer ik naar Instellingen ga.
Het werkt nog steeds niet.

Groetjes, Nina.
Met andere simkaarten doet mijn telefoon het wel, dus het ligt aan de simkaart.
Ik heb de instellingen ondertussen gevonden, maar mijn telefoon werkt nog steeds niet.
Reputatie 4
Badge +3
Dat is vervelend, Nina! Wil je mij jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer sturen via een privébericht? Dan kijk ik even hoe het er vanaf onze kant uitziet.