Heel herkenbaar, heb sinds begin november 14 een S5 mini icm Tele2 abonnement; hele slechte 3 G, alles gedaan: juiste instellingen, nieuwe sim-kaart, toestel opgestuurde en nagekeken; printplaat vervangen (was dus niet de reden); ook getest met sim kaart Hollandsenieuwe, dan wel redelijk snel, mijn tele2 simkaart in ander toestel (S12), dan wel snel; ik heb het langzamerhand helemaal gehad en zie dat er veel klachten zijn over de samsung S5mini in combinatie met Tele2; heldesk Tele2 zegt ook zelf dat klachten vaker voorkomen.
Watz ijn er nog voor mogelijkheden?
Beste antwoord door hjdvisser
Beste Su Ling,
ik ben er inmiddels uit: Tele2 heeft na nog eens onderzoek aangegeven dat 3G bereik in combinatie met een bepaalde type/soort van de Samsung S5 mini slecht is. Ik heb mobiel overgenomen voor de resterende maanden, abonnement is stopgezet en ik heb nu een sim-only abonnement met mijn eigen Samsung S5 mini bij een andere provider waar 3G gelukkig uitstekend werkt. Uiteindelijk een mooie oplossing van Tele2; had wat mijn betreft wel wat sneller gemogen.
groet,
Bekijk origineel bericht
ik ben er inmiddels uit: Tele2 heeft na nog eens onderzoek aangegeven dat 3G bereik in combinatie met een bepaalde type/soort van de Samsung S5 mini slecht is. Ik heb mobiel overgenomen voor de resterende maanden, abonnement is stopgezet en ik heb nu een sim-only abonnement met mijn eigen Samsung S5 mini bij een andere provider waar 3G gelukkig uitstekend werkt. Uiteindelijk een mooie oplossing van Tele2; had wat mijn betreft wel wat sneller gemogen.
groet,