beantwoord

Problemen 3G Samsung S5mini combinatie met Tele2

• 19 januari 2015
  • 15 reacties
  • 368 x bekeken

Sinds aankoop S5mini met Tele2 hele slechte 3G verbinding, ik zie dat er veel meer probleemhebbers zijn.
Heel herkenbaar, heb sinds begin november 14 een S5 mini icm Tele2 abonnement; hele slechte 3 G, alles gedaan: juiste instellingen, nieuwe sim-kaart, toestel opgestuurde en nagekeken; printplaat vervangen (was dus niet de reden); ook getest met sim kaart Hollandsenieuwe, dan wel redelijk snel, mijn tele2 simkaart in ander toestel (S12), dan wel snel; ik heb het langzamerhand helemaal gehad en zie dat er veel klachten zijn over de samsung S5mini in combinatie met Tele2; heldesk Tele2 zegt ook zelf dat klachten vaker voorkomen.

Watz ijn er nog voor mogelijkheden?
icon

Beste antwoord door hjdvisser 22 februari 2015, 12:59

Beste Su Ling,
ik ben er inmiddels uit: Tele2 heeft na nog eens onderzoek aangegeven dat 3G bereik in combinatie met een bepaalde type/soort van de Samsung S5 mini slecht is. Ik heb mobiel overgenomen voor de resterende maanden, abonnement is stopgezet en ik heb nu een sim-only abonnement met mijn eigen Samsung S5 mini bij een andere provider waar 3G gelukkig uitstekend werkt. Uiteindelijk een mooie oplossing van Tele2; had wat mijn betreft wel wat sneller gemogen.
groet,
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi hjdvisser,

Lastig dat je hier problemen mee ervaart. Goed dat je al een hoop tips hebt doorlopen. Ik zou graag je NAW-gegevens en klantnummer in een privébericht willen ontvangen. Ik ga kijken of ik iets voor je kan betekenen.

Groetjes,

Su Ling
Hoi hjdvisser,

Lastig dat je hier problemen mee ervaart. Goed dat je al een hoop tips hebt doorlopen. Ik zou graag je NAW-gegevens en klantnummer in een privébericht willen ontvangen. Ik ga kijken of ik iets voor je kan betekenen.

Groetjes,

Su Ling
Beste Su Ling,
Ik heb al mijn gegevens naar de gemaild, maar helemaal nog geen oplossing voor mijn probleem aangereikt gekregen.
Wanneer kan ik een reactie verwachten?
Reputatie 4
Badge +5
Hoi hjdvisser,

Dank je wel voor het versturen van je gegevens. We zijn naar je situatie aan het kijken en ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug.

Groetjes,

Su Ling
Badge
Wat voor problemen ervaar je precies? Slechte 3G, kan je dat toelichten? Wat zie je? Wat werkt er wel/niet? etc. Wellicht kan ik of iemand anders op het forum nog iets bedenken 😃
3G vooral heel traag, oproepen sites duurt heel lang of stopt met melding geen verbinding, whatsapje versturen duurt een minuut; dit alles gaat via de wifi echt supersnel...
Su Ling,
Ik hou er de vaart maar een beetje in: al zicht op een oplossing?
Bij alle andere topics met ditzelfde probleem Samsung S5 mini icm Tele2 3G zie ik geen oplossingen..

Dus....
Reputatie 4
Badge +5
Hoi hjdvisser,

We zijn er nog steeds mee bezig om zo snel mogelijk tot een passende oplossing te komen. Sorry voor het wachten. Je hoort snel van mij!

Groetjes,

Su Ling
Reputatie 4
Badge +5
Hoi hjdvisser,

Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad en dat er een dekkingsonderzoek wordt gestart. Ik wil je vragen om deze even af te wachten. Laat je mij weten als je wat hebt gehoord?

Groetjes,

Su Ling
Dag Su Ling,
er wordt nu inderdaad een laatste poging gedaan om achter de oorzaak van dit probleem te komen.
Hou je op de hoogte...
Reputatie 4
Badge +5
Hoi hjdvisser!

Dank je wel! Ik hoor snel van je.

Groetjes,
Su Ling
dag Su Ling,
Tele2 technische afdeling heeft gebeld en meldde dat ze niets bijzonders hadden kunnen vinden mbt de slechte 3G verbinding;
Tele2 en Studentmobiel geven beiden aan dat het verstandig is het toestel nog 1 keer op te sturen ter controle; vandaag gedaan, zodat ik het toestel nu minimaal voor twee-drie weken kwijt ben. Eigenlijk wel prettig, hoef ik me er ook niet aan te irriteren, maar uiteindelijk een slechte zaak omdat ik drie maanden verder ben en eigenlijk (behalve uitsluiten wat het niet is) nog geen stap verder.
Ik wil graag op de hoogte worden gehouden als er ontwikkelingen zijn mbt problemen en oplossingen van vele andere gebruikers van Samsung S5 Mini in combinatie met Tele2 abonnement.

groet,
Reputatie 4
Badge +5
Hoi hjdvisser,

Bedankt voor de update. Ik kan mij voorstellen dat dit een hele vervelende situatie is. Laat je mij weten wanneer je je toestel weer terug hebt van de reparatieservice? Ik ben benieuwd of het dan wel weer normaal werkt. Mocht er nog een andere alternatieve oplossing komen, dan vermeld ik dit natuurlijk.

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Su Ling
Beste Su Ling,
ik ben er inmiddels uit: Tele2 heeft na nog eens onderzoek aangegeven dat 3G bereik in combinatie met een bepaalde type/soort van de Samsung S5 mini slecht is. Ik heb mobiel overgenomen voor de resterende maanden, abonnement is stopgezet en ik heb nu een sim-only abonnement met mijn eigen Samsung S5 mini bij een andere provider waar 3G gelukkig uitstekend werkt. Uiteindelijk een mooie oplossing van Tele2; had wat mijn betreft wel wat sneller gemogen.
groet,
Reputatie 4
Badge +5
Hoi hjdvisser,

Wat goed om te lezen dat er een passende oplossing is geboden!:) Fijn te horen dat je alsnog tevreden bent. Dat zien we natuurlijk graag. Fijne dag nog!

Groetjes,
Su Ling