beantwoord

Pin/pukcode

• 8 december 2016
  • 3 reacties
  • 87 x bekeken

Help! mijn telefoon is uitgevallen (ivm lege batterij) en ik kan het niet meer aanzetten omdat ik mijn pin en puk code niet weet! Ik ben onlangs lid geworden van Tele2 en heb de pincode nog niet aangepast naar een persoonlijke. Is dit nog te achterhalen? Ik ben nu helemaal onbereikbaar en zit thuis met een ziek kind dus voelt helemaal niet goed
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 9 december 2016, 16:16

Hoi Danielle,
Wat vervelend allemaal! Hopelijk gaat het inmiddels al wat beter met je kind.

Ben je inmiddels al achter je puk code gekomen? Deze kun je vinden in je MijnTele2 omgeving. Mocht het niet gelukt zijn, kun je mij een privébericht sturen met deze gegevens:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan. Dan stuur ik je je puk code toe.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Danielle,
Wat vervelend allemaal! Hopelijk gaat het inmiddels al wat beter met je kind.

Ben je inmiddels al achter je puk code gekomen? Deze kun je vinden in je MijnTele2 omgeving. Mocht het niet gelukt zijn, kun je mij een privébericht sturen met deze gegevens:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan. Dan stuur ik je je puk code toe.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Danielle,
Ik heb helaas nog geen gegevens van je ontvangen? Betekent dat dat het allemaal gelukt is en je mijn hulp niet meer nodig hebt?
Let me know!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Danielle,
Ik sluit je topic aangezien ik niks meer van je gehoord heb. Mocht je toch nog hulp nodig hebben, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken.
Groetjes Kiko