vraag

pdp niet geaccepteerd

• KMK
  • Starter
  • 1 reactie
Mijn dochter heeft een extra internetbundel aangeschaft voor in het buitenland, ze krijgt deze PDP melding en kan niet internetten, maar er wordt wel internetgebruik geregistreerd.
Heel vervelend dat TELE2 zegt dat de bundel op is gegaan, terwijl zij geen internet heeft, en alleen deze melding krijgt.
Marcel, de Tele2 medewerker had geen idee waar ik het over had en kon alleen maar zeggen dat ze wel internet verbruikt...
Wat is er mis met de instellingen?
Vast bedankt.
Karin

5 Reacties

Reputatie 2
Goedemorgen Karin,

Is de data-verbinding inmiddels weer hersteld? Zo niet, dan ontvang ik graag een privébericht. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres, postcode, woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen Privébericht naar Jeroen.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Reputatie 2
Uit onze gegevens blijkt dat de Brazilië bundel op is. Als je dochter nu gaat internetten dan kost het geld. Zij kan het beste (als ze wil internetten) een nieuwe bundel voor Brazilie aansluiting.
Onderstaand laat de SMS zien die je dochter heeft ontvangen.

2017-12-04 15:53:30 Je 50MB internetbundel Brazilië is op. Nog een bundel? Sms naar 1280: BRA10 voor de 10MB dagbundel (€4.00), BRA50 voor de 50MB weekbundel (€12.50) of BRA100 voor de 100MB weekbundel (€22.50). Internetten zonder bundel, tegen de normale Brazilië internettarieven? Sms dan Internet naar 1280. Maak je geen keuze, dan kun je 24 uur niet internetten in het buitenland. We houden contact, Tele2
Dit is juist het probleem, ze heeft NIET kunnen internetten, kreeg nl een DPD niet geaccepteerd melding en daarna de sms dat bundel op is, dát klopt dus niet. Als ze weer een bundel koopt zal hetzelfde gebeuren: dpd melding en niet kunnen internetten. Hoe komt ze van die dpd melding af? Welke instellingen moet ze dan ingeven (Iphone 5)... want ondanks dat jullie internet gebruik registreren kan ze dat dus niet... daar gaat t hele probleem over. Ze betaalt voor iets, krijgt geen toegang én toch schrijven jullie kosten af... dát klopt niet.
Dus graag uitleg over hoe ze van de dpd melding afkomt en wél toegang krijgt tot internet.
Mvg,
Karin (karin_4u@hotmail.com)
Reputatie 2
Deze foutmelding komt dus naar voren vanuit het toestel zelf. Heeft je dochter de APN-instellingen al opnieuw in het toestel geplaatst? Wij hebben inderdaad data-verbruik gemeten op de genoemde simkaart.

Verzoek is dan ook om alle instellingen na te lopen aan de hand van boven genoemde link. Mocht het daarna nog niet werken dan hoor ik het graag!
Reputatie 2
Is het probleem inmiddels opgelost?

Reageer