P8 Lite Dual sim ?

• 6 augustus 2015
  • 5 reacties
  • 1916 x bekeken

Ik heb zojuist mijn P8 lite mogen ontvangen. Ik heb dit toestel uitgezocht omdat er een Daul-sim functie op zou zitten. Je zou de tweede sim in de micro SD-kaart sleuf kunnen steken. Daar moet echter een nano-sim in en die heb ik (nog) niet. Ik kan die bij jullie wel bestellen, maar voordat ik dat doe wil ik zeker weten of dit toestel wel echt dual-sim is. Ik lees op internet namelijk dat de "Nederlandse" versie wellicht geen Dual-sim ondersteunt.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi skleijn,

Waar heb je dit toestel aangeschaft? Wij bieden geen dual-sim telefoons of simkaarten aan voor particulieren. Een nanosim kun je wel gewoon bij ons bestellen. Als je al een abonnement hebt kun je hier een simkaart bestellen. Wil je een nieuw Sim Only abonnement aangaan dan kan dat ook via onze website.

Laat je het weten?

Groetjes, Leonie
Dag Leonie

Ik heb dit toestel via jullie aangeschaft met een verlenging van mijn abonnement, waarbij ik heb aangegeven dat ik wel een dual-sim telefoon wil hebben (ik heb de nu Huawei G525). Als het geen dual-sim toestel is, dan heeft het ook geen zin om een nanosim te bestllen. Dan ga ik de bestelling annuleren.
Reputatie 7
Badge +4
Je mag het toestel toch wel even vastpakken om te beoordelen? Dan kijk je of er twee sims in kunnen, of je kijkt even in de gebruiksaanwijzing die erbij zit.
Volgens de specificatie op het web: Aantal SIMs: single.🆒
Reputatie 3
Badge +5
Hoi skleijn,

Indien je dit toestel via ons hebt aangeschaft, zul je ook een passende simkaart daarbij ontvangen. Het gaat dan om de Huawei P8 Lite en niet de P8 Lite Dual Sim ben ik bang. De juiste instellingen en specificaties voor deze telefoon vindt je via onze toestelhulp.

Laat me weten of ik nog niets voor je kan doen!

Groetjes, Leonie