vraag

P10 dual sim

• 17 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 505 x bekeken

Hallo,

Tele2 schijnt de P10 niet in dual sim versie te verkopen omdat deze geen VOLTE ondersteunen.
Echter Huawei heeft een update uitgebracht
Huawei P10 B171 update

Met deze software ondersteund het toestel wel VOLTE....

Gaan ze nu ook verkocht worden bij Tele2?

Ik wil graag een dual sim toestel omdat ik nu met 2 toestellen rond loop (zakelijk en prive)

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Badge
Hoi Richard,

Er zijn nog geen plannen om de Huawei P10 dual sim te gaan verkopen..
Beste Maris,

Komt de Huawei Mate 10 (lite) wel in het assortiment.
Bij mijn weten is deze namelijk altijd dual sim..
Jammer dat jullie geen dual sim toestellen leveren,, ik denk dat er een hoop mensen met 2 toestellen op zak lopen ( zakelijk en prive)

Ik hoop dat jullie de mate 10 wel krijgen, anders dien ik naar een andere provider over te stappen terwijl ik juist zo tevreden ben met Tele2.
Ik heb dezelfde vraag / vragen als Richard, wil ook graag een Dual sim toestel en zo zijn er vast wel heel wat meer mensen.
Ben ook redelijk tevreden over Tele2, maar dat jullie geen Dual sim toestellen (zouden) leveren is toch wel een beetje een domper...
Reputatie 7
Badge +2
Ik heb dezelfde vraag / vragen als Richard, wil ook graag een Dual sim toestel en zo zijn er vast wel heel wat meer mensen.
Ben ook redelijk tevreden over Tele2, maar dat jullie geen Dual sim toestellen (zouden) leveren is toch wel een beetje een domper...

Het is niet helemaal waar dat Tele2 geen dualsim toestellen verkoopt.

Tele2 verkoopt alleen toestellen die gecertificeerd zijn voor VoLTE, en wordt met de fabrikant gekeken naar welke toestellen die ondersteuning gaan krijgen, de Galaxy Note8 is bij Tele2 dualsim.

Een andere probleem met vele dualsim toestellen is dat VoLTE/4G alleen maar in een SIM slot werkt, de andere SIM heeft alleen maar 2G verbinding krijg. Als jou Tele2 SIM geplaatst wordt als tweede SIM ervaar je problemen en kan je abonnement geblokkeerd worden.

Ook voor dat probleem komt een einde aan, de Mate 10 en Mate 10 Pro zijn de eerste toestellen met dual 4G en dual VoLTE. Duurt wel nog voordat andere fabrikanten dat gaan implementeren.