beantwoord

Overstappen naar Tele2 met nummerbehoud

• 27 januari 2016
  • 5 reacties
  • 157 x bekeken

Goed; ik heb een oude mobiel, momenteel met abonnement bij Simyo. Nu wil ik een smartphone en is mijn oog gevallen op een Samsung Galaxy J5 via jullie site. Mijn grootste zorg is of ik mijn nummer mee kan nemen?
icon

Beste antwoord door karin 27 januari 2016, 13:51

Ja dat kan. Geef dat bij je bestelling aan en laat Tele2 je oude abonnement opzeggen. Ik kan je de Samsung J5 van harte aanbevelen ik heb hem sinds Zaterdag ook. Je kunt ook je bestelling doen via 0800-1602 en daar je vragen stellen.
Succes!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Ja dat kan. Geef dat bij je bestelling aan en laat Tele2 je oude abonnement opzeggen. Ik kan je de Samsung J5 van harte aanbevelen ik heb hem sinds Zaterdag ook. Je kunt ook je bestelling doen via 0800-1602 en daar je vragen stellen.
Succes!
Dank voor je antwoord, alleen wel wat verwarrend...
Ik heb net iemand van jullie gesproken via de telefoon en die melde dat mijn contract bij Simyo wel binnen 2 maanden moet aflopen?
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Linda,
Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in een abonnement bij ons. Je hebt bij Simyo natuurlijk een opzegtermijn. Vandaar dat het niet direct in kan gaan. Had je de tip van Karin uitgevoerd door de saleslijn te bellen?
Zij kunnen dit namelijk allemaal voor je regelen.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Linda,
Ik ben benieuwd of je nog contact hebt opgenomen met de Saleslijn. 🙂
Laat je het mij even weten?
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hallo Linda,
Aangezien ik geen reactie meer van je heb gehad, sluit ik dit topic. Als je toch nog een vraag hebt, kun je een nieuw topic starten.
Voor nu nog een heel fijne avond! Groetjes Kiko