beantwoord

ophalen telefoon na reperatie

Mijn telefoon is vorige week donderdag gereed gemeld door dynafix en opgestuurd naar tele 2 in eindhoven.
Nu probeer ik contact te zoeken met deze winkel maar deze is onbereikbaar pakken telefoon niet op en bellen na inspreken ook niet terug. Hoe weet ik of telefoon in eindhoven is en waarom helpt niemand bij tele 2 mij om dit op te lossen. Ik heb 1 geluk ik heb nog niets betaald en als ik morgen geen reactie ontvang trek hieruit dan ook mijn conclusie. Ik kan niet begrijpen dat een tele 2 niet te bereiken is om dit op te lossen. Ik zou het dan ook zeer op prijs stellen dat hierover morgen contact wordt opgenomen om mij te vertellen of hij wel of niet in eindhoven is.

icon Beste antwoord door Berber van Tele2 9 mei 2018, 15:22

Hoi HAJ van Leeuwen,

Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice. Zodra het toestel in de winkel is, ontvang je een sms om de telefoon op te halen. Daar is nu het wachten op.

Bekijk origineel bericht

32 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
De winkels kun je alleen bezoeken, er is geen telefonisch contact mogelijk. Je bent er toch ook heen gegaan om hem in te leveren? Dan kun je hem daar nu weer ophalen als Dynafix aangeeft dat hij terug is gestuurd.
Zou kunnen Eric maar tele 2 Eindhoven zou laten weten als hij terug op gehaald kon worden. Maar dat is nog niet gebeurd en waarom niet????
En Eric waarom hebben ze dan een telefoon nummer en waarom laten ze je inspreken alleen om de klanten te helpen en waarom afspraken maken dat ze bericht sturen als hij klaar is waardeloze firma dat tele 2
Reputatie 7
Badge +4
Welk nummer van de winkel in Eindhoven heb je dan?
*Nummer verwijderd*
Telefoon nummer staat op reparatie bon
Zijn er ook nog tele 2 medewerkers die wakker zijn en problemen op kunnen en willen oplossen. Gelukkig is abonnement maandelijks opzegbaar ¿¿????
Service van lik mijn vestje
Hoi HAJ van Leeuwen,

Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice. Zodra het toestel in de winkel is, ontvang je een sms om de telefoon op te halen. Daar is nu het wachten op.
Het is de vraag hoelang en waar wachten we op.
En waarom moet ik 2 dagen wachten op nog geen antwoord waar is de telefoon dan wel.
Dynafix heeft 6 dagen geleden een bericht gestuurd dat hun mijn apparaat hebben teruggestuurd naar Tele 2. Van Eindhoven geen bericht ontvangen, wel een mail met de vraag of ik een enquete in wilde vullen over mijn gemaakte toestel, maar ik weet nu niet zeker of die al in Eindhoven is.
Hoi berber inderdaad contact gehad met "klanten service" deze vertelde mij dat toestel niet in Eindhoven is. Nu was mijn vraag waar wel en klantenservice dacht nog bij dynafix maar ben nu thuis en heb een mail van dynafix dat hij op 3-5-2018 is verstuurd naar klant of naar de winkel. Nu bij ons is hij niet dus waar zou hij dan kunnen zijn 6 dagen later ergens in de winkel misschien.
En dan na 2 dagen krijg je iemand van klanten service die alleen weet dat hij niet in Eindhoven is en dat je geduld moet hebben. Ik had geduld gehad als ik geen bericht had gekregen dat hij is verzonden want dan had ik het niet geweten maar nu nee geduld is bijna op. Andere medewerkster van klanten service kwam met de oplossing dat IK maar naar dynafix moest bellen waar hij was hoe dom ben je dan. ik zei haar dat ze dat beter zelf kon doen om 10 minuten in de wacht te staan a 45 cent per minuut om vervolgens het antwoord te krijgen dat ze hem hebben verstuurd. Dus geholpen nee verre van dat om treurig van te worden.
Nou berber we hebben niet gewacht maar zijn toch naar Eindhoven gegaan en wat denk je telefoon ligt er gewoon hoe kansloos is dat.
Gisteren iemand van klanten service aan de lijn gehad die zeker wist dat hij niet in Eindhoven was. Medewerker in winkel gaf aan dat als klantenservice wil deze kan zien dat dynafix heeft opgestuurd en dus ook weet waar hij was.
Nu hopen we alleen dat hij is gemaakt zodat we verder kunnen zonder deze kansloze firma
Hoi HAJ van Leeuwen
Excuses voor de verkeerde informatie die je hebt ontvangen. Ik ben in ieder geval blij om te horen dat je de telefoon nu weer terug hebt.

Groetjes Berber
Berber van Tele2 schreef:

Hoi HAJ van Leeuwen
Excuses voor de verkeerde informatie die je hebt ontvangen. Ik ben in ieder geval blij om te horen dat je de telefoon nu weer terug hebt.

Groetjes Berber

Ja hebben telefoon terug maar is niet gemaakt heeft nog steeds de zelfde mankementen dus ben er niets mee op geschoten.
Nu hebben we de telefoon terug en heeft nog dezelfde mankementen als voor de reparatie.
Vandaag contact gehad met " klanten service" van tele 2 en snappen alles maar moeten hem nog een keer op sturen. En als hij dan nog niet goed is nog een keer en dan zullen ze wel eens kijken wat ze kunnen doen. ik heb aangeboden om eventueel geld bij te leggen voor een nieuwe die nu in de aktie is maar nee ook dat is lastig .
Service van niks aan de telefoon ja meneer en in het mailtje nee meneer. Spijt dat ik met deze lui in zee ben gegaan.
Reputatie 7
Badge +4
Je kunt het toestel ook gewoon per post opsturen als je niet opnieuw naar de winkel wilt: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/reparatie-aanmelden/
En wordt hij dan wel gemaakt Eric of is hij dan foetsie tijdens verzending
Nou hoor ik Eric niet meer. ik krijg net van dynafix dat als ik hem nog een keer opstuur hij met de grootste zorg wordt gerepareerd.
Conclusie dan is hij de eerste keer niet met de grootste zorg gerepareerd maar "nagekeken" toen ze hem verstuurd.
@HAJ van Leeuwen Heb je hier nog vragen over?
Reputatie 7
Badge +4
Dit is een forum, geen chatkanaal. Ik heb mijn bijdrage geleverd en zie geen nut of noodzaak je van nog meer tips te voorzien.
Ja. Maar krijg geen oplossing
Wat is je vraag dan precies?
Zie bericht 1 dag geleden
We proberen je te helpen. Kun je wat duidelijker zijn? Anders gaat dit niet werken.

Reageer