beantwoord

opd

• 12 februari 2015
  • 1 reactie
  • 183 x bekeken

• Durft te vragen
  • 0 reacties
Goedemorgen

ik heb 3 dagen geleden mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel erbij. Ik heb van tele2 netjes een bevestigingsmail gekregen. Daarbij zou ik van opd een mail ontvangen voor de levering. Ik heb tot op heden nog geen mail ontvangen. Ik heb de Samsung galaxy s5 besteld. Volgens de mevrouw waarmee ik de verlenging geregeld heb, was deze nog op voorraad. Hoe lang duurt het meestal voordat je een mail krijgt van opd?
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 12 februari 2015, 19:30

Hoi Anka,
Allereerst is het natuurlijk geweldig om te horen dat je een abonnement en nieuwe telefoon bij ons hebt besteld!
Daar zijn we natuurlijk heel erg blij mee en ik wens je uiteraard alvast veel plezier straks met je Samsung Galaxy S5! Echt een heel goed toestel :)

Met betrekking tot de levering van het toestel, wil ik je wel graag helpen.
Hier kan je alle informatie vinden erover:
Levering Toestel - Tele2 Mobiel

Het kan enkele werkdagen duren voordat OPD contact met je opneemt om de levering te overleggen met je.
Ik zou dit proces natuurlijk graag voor je versnellen, maar mijn mogelijkheden daartoe zijn helaas beperkt.
Als je over enkele dagen nog steeds niks gehoord hebt, ga ik kijken voor je of er iets niet goed is gegaan ergens.

Hou ons op de hoogte als je iets gehoord hebt.
Vriendelijke groet,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hoi Anka,
Allereerst is het natuurlijk geweldig om te horen dat je een abonnement en nieuwe telefoon bij ons hebt besteld!
Daar zijn we natuurlijk heel erg blij mee en ik wens je uiteraard alvast veel plezier straks met je Samsung Galaxy S5! Echt een heel goed toestel :)

Met betrekking tot de levering van het toestel, wil ik je wel graag helpen.
Hier kan je alle informatie vinden erover:
Levering Toestel - Tele2 Mobiel

Het kan enkele werkdagen duren voordat OPD contact met je opneemt om de levering te overleggen met je.
Ik zou dit proces natuurlijk graag voor je versnellen, maar mijn mogelijkheden daartoe zijn helaas beperkt.
Als je over enkele dagen nog steeds niks gehoord hebt, ga ik kijken voor je of er iets niet goed is gegaan ergens.

Hou ons op de hoogte als je iets gehoord hebt.
Vriendelijke groet,
Ben